Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Tuesday, April 10, 2012

Aku Stress Giler


WTF : Roti Sosej Untuk Wanita Dewasa Sahaja Di Jepun (6 Gambar NSFW)

Posted: 10 Apr 2012 03:46 AM PDT

Roti Sosej Untuk Wanita Dewasa Sahaja Di Jepun.
Sosej ini hanya boleh ditemui di Jepun. 

OMG : Gadis Cun Di Kedai Telefon Sekitar China (2 Gambar)

Posted: 10 Apr 2012 03:40 AM PDT

Gadis Cun Di Kedai Telefon Sekitar China.
Memang cun dari belakang tetapi dari depan agak WTF!



Cool : Sekeping Gambar Yang Mengelirukan (Gambar)

Posted: 10 Apr 2012 03:17 AM PDT

Sekali imbas nampak macam dua keping gambar.Gambar yang atas gambar kapal dan yg bawah suasana desa.  Tapi gambar ni sekeping je sebenarnya..kapal besar tu adalah Pasha Bulker yg hanyut dan terdampar tepi pantai Nobby sebuah desa di Australia ni pada June 2007 kerana cuaca buruk sewaktu kapten kapal tgh breakfast dan semenjak itu desa ni jadi tarikan pelancong.


Tak caye? Tengok video kat bawah ni..


Sumber : Here


Cute : Anak Buaya Lepak Atas Badak Air (2 Gambar)

Posted: 10 Apr 2012 03:08 AM PDT

Jom kita tengok gambar seekor anak buaya sedang berjemur di atas badan seekor badak air. Memang comel. Selamber je anak buaya tu. Mungkin dia igt badak tu mak dia kot..



Sumber : Here





Seram : Misteri Restoran Adik Manja Di Kuantan, Pahang (11 Gambar)

Posted: 10 Apr 2012 02:00 AM PDT

Kisah Restoran Adik Manja ini diambil dari forum Carigold. Kami hanya ingin share. Sila baca pengalaman mereka di bawah ini.

"Dah lama aku perhatikan...sbagai maklumat, restoran ni dibina awal tahun 90-an dulu..berlokasi di tepi Jalan Gambang (sebelah kiri) menghala ke bandar Kuantan. Dulu kalau tak salah, nama restoran ni lain sbelum dimiliki oleh owwer baru...tapi setelah baru jer beroperasi, atas sbb tertentu atau misteri, restoran ni ditinggalkan begitu sahaja hingga kini. Anehnya 'jiran' berdekatan amat rancak pembangunannya dan tidak mustahil restoran ni kurang sesuai berlokasi di situ dan yang paling misteri, sehingga kini juga masih tiada owner baru mengambilalih dan Restoran Adik Manja dibiarkan mereput dan berdiri sbgai sebuah entiti yang memiliki kemisterian tersendiri"...


























Originally Posted by idiaz_131

Aku pernah ada pengalaman dengan kedai ni kira2 7 tahun lps. Van company yang aku bawak rosak berhampiran dengan kedai ni...kira2 300 meter je. time tu malam dlm pkul 9.00. Kawasan tu agak gelap jadi aku boleh nampak kedai tersebut terang benderang dan meriah, nampak mcm ramai orang berhenti. Aku ingat nak pegi kt kedai tu tapi tak berani nak tinggal van company sbb barang penuh. Aku tunggu kawan aku datang bawak van lain pastu punggah barang2 dan teruskn perjalanan. Masa lalu kat kedai tu dalam pkul 12mlm mmg nampak jelas orang ramai tengah makan. Aku pelik jugak sbb setahu aku kedai ni dah lama tak bukak. Mungkin owner baru kot..aku dgn kawan aku fikir. Esoknya aku datang balik waktu pagi sbb nak ambil van yang kitorang tggal kt tepi jalan malam tadi. Aku tengok kedai tu tutup, aku tak puas hati aku pergi singgah kt kedai tu, aku tengok langsung takde kerusi meja...dengan keadaan yang berhabuk macam dah lama tak berniaga dan tak ada langsung tanda2 macam orang berniaga malam tadi...aku pandang kawan aku..pastu kawan aku pandang aku...apa lagi terus cabut la...tunggu apa lagi...tapi yang peliknya..sape yang aku nampak ramai2 makan kt kedai tu malam tadi...mmg misteri gilerrr..
 
p/s : Sesiapa yang pernah dgr pasal restoran ni sila bagi pencerahan sket.. 

Sumber  :Here


Info : Air Mani Boleh Dijadikan Penawar?

Posted: 10 Apr 2012 01:37 AM PDT


Tahukan anda air mani @ sperma boleh dijadikan penawar pelbagai penyakit? Baca kat bawah ni.. 

1. Penyakit Diabetes.

Kajian ini telah dipelopori oleh para penyelidik daripada Georgetown University Medical Centre di Washington DC, Amerika Syarikat. Semasa di ujikaji, teknologi ini ternyata berjaya dan diharap dapat digunakan kepada manusia.

Seperti yang dikutip dari Healthday, Isnin (20/12/2010), penggunaan sel penghasil sperma mempunyai banyak kelebihan berbanding penggunaan sel pankreas. Sel penghasil sperma diambil daripada testis penderma itu sendiri dan tidak akan ada risiko penolakkan sel seperti yang di alami oleh penderma sel pankreas.

Selain menghasilkan hasil yang cukup memberangsangkan, terapi ini juga menjadi sangat terkenal kerana mampu mengubah fungsi sel penderma sperma menjadi insulin. Dalam hal ini, bukan sel penderma sperma sahaja yang boleh digunakan dalam terapi malah cairan sperma itu sendiri juga boleh digunakan.

2. Penyakit Kemurungan.

Terjawab pada tahun 2002 iaitu pada tahun yang sama ia diterbitkan di dalam jurnal Archives of Sexual Behavior. Kajian yang dilakukan oleh para saintis di State University of New York telah mengungkap manfaat sperma untuk mengubati penyakit kemurungan pada orang perempuan.

Manfaat ini diperolehi ketika perempuan yang mengalami kemurungan melakukan hubungan seks dengan pasangannya tanpa menggunakan kondom dan membiarkan ejakulasi terjadi di dalam vagina. Secara tidak langsung, lebihan sperma yang masih berada di dinding vagina akan diserap ke dalam pembuluh darah yang berada di sekeliling vagina dan diyakini akan memberi kesan yang menenangkan kepada wanita tersebut.

3. Masalah Jerawat.

Kegunaan lain sperma juga pernah digunakan untuk mengubati masalah jerawat, meskipun secara klinikalnya belum ada kajian khusus yang membuktikan keberkesanannya. Namun secara teori, proses perubatan tersebut dinilai sebagai cukup berkesan kerana sperma mengandungi sejumlah khasiat yang bermanfaat untuk rawatan kulit.

Seperti yang dikutip dari Bestacnetreatmentstips.com, kandungan khasiat di dalam sperma yang boleh melawan jerawat adalah Vitamin C. Hal ini kerana ia merupakan bahan anti-oksidan yang boleh menyah-toksin atau menyingkirkan bahan asing dan kotor yang ada di sekitar permukaan kulit.

4. Masalah Kulit Berkedut.

Selain itu, dengan adanya kandungan anti-oksidan pada sperma juga memberi jaminan bahawa sperma bebas daripada bahan yang boleh menyebabkan kulit kusam dan cepat berkedut. Kandungan yang sama juga boleh ditemui di dalam produk-produk anti penuaan seperti yang dijual di pasaran.



p/s : Pesanan khas kepada lelaki, jangan membazir sperma anda. Sayangilah ia seperti nyawa anda sendiri.. dan jangan buang merata-rata.. 


Sumber : Here

OMG : "Intimacy 2.0", Pakaian Yang Dapat Mengesan Wanita Sedang Berahi (4 Gambar)

Posted: 10 Apr 2012 01:27 AM PDT


Bukan mudah bagi seseorang wanita tu untuk menunjukkan tanda-tanda keghairahan kepada pasangan nya..Namun, dengan ada nya teknologi moden, sebuah pakaian yang boleh menunjukkan atau menonjolkan keghairahan seseorang perempuan itu telah pun dicipta.

Ciptaan futuristik ini menggunakan sejenis kain pintar yang akan menjadi lut sinar apabila kadar jantung pemakainya meningkat.

Pereka Belanda Daan Roosegaarde kini dalam perbincangan untuk menghasilkan pakaian itu secara besar-besaran. Beliau berkata: "Pakaian ini menerokai hubungan antara keintiman dengan teknologi."


Pakaian tersebut dipanggil Intimacy 2.0 telah dipamerkan di London dan memenangi beberapa anugerah fesyen.





p/s : Baju ini hanya sesuai utk pasangan yang sudah berkahwin dan tidak sesuai dipakai di khalayak ramai. Hehe

Sumber : Here


WTF : Guna Serbuk Detergen Untuk Ayam Kelihatan Sentiasa Segar Di Vietnam (16 Gambar)

Posted: 10 Apr 2012 12:54 AM PDT

Tanpa risau dengan tarikh luput, banyak pengedar ayam atau daging di Vietnam didapati telah menggunakan serbuk detergen untuk memastikan ayam kelihatan sentiasa segar walaupun dah lama. Jadi berhati-hati dengan ayam yang anda beli di supermarket dan telah dibungkus. Mari lihat cara-caranya dan anda tengok adakah semua ini kelihatan sangat segar?




 
 
 
 

 via : asiantown.net

Serius : Gadis Lahirkan Bayi Dalam Tandas, Tak Senjaga Ter'Flush' Bayi (2 Gambar)

Posted: 10 Apr 2012 12:13 AM PDT

Gadis Lahirkan Bayi Dalam Tandas, Tak Senjaga Ter'Flush' Bayi
Seorang gadis di Beijing dikatakan terpaksa melahirkan bayi di dalam tandas, kemudiannya bayi tersebut terjatuh ke dalam mangkuk tandas. Selepas itu, dia menyatakan dia tak sengaja tertekan butang 'flush' yang telah menyedut bayi tersebut. Dia kemudian meminta bantuan pihak berkuasa yang terpaksa menghancurkan tandas tersebut. Mereka berjaya menjumpai bayi tersebut dan kini ianya dalam keadaan kritikal. 
p/s: sengaja atau tak sengaja dia ni?









Cool : Telur 'Easter Day' Paling Besar Dunia Dengan 27 kaki Tinggi (5 Gambar)

Posted: 09 Apr 2012 11:59 PM PDT

Dengan berat 4 tan dan tingginya 27 kaki, telur 'Easter Day' telah dinobatkan sebagai yang terbesar di dunia. Telur ini disaluti dengan coklat di Argentina. Jumlah coklat yang digunakan dijangka mencecah 4,000 kg. Telur ini telah dirasmikan oleh datuk bandar San Carlos de Bariloche, Omar Goye dan kemudiannya telah diserahkan rekod oleh Guinness World Records.

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment