Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Thursday, March 15, 2012

Aku Stress Giler


Serius : Kehidupan Sebenar Seorang Ketua Along Di China (12 Gambar)

Posted: 15 Mar 2012 07:51 AM PDT

Kehidupan Sebenar Seorang Ketua Along Di China.
Namanya tidak dinyatakan tetapi lihat sendiri kehidupan sebenar lelaki ini yang dikatakan sebagai ketua along. Yang peliknya, dia tidak suka pakai baju. 

 via : tt.mop.com

Lawak : [Video] Apabila Berita Malaysia Masuk Rancangan Ellen DeGeneres Show

Posted: 15 Mar 2012 07:07 AM PDT


Tak tau nak rasa bangga or malu. Tapi yang penting, Ellen tak tau pun bahasa apa yang kita guna. LOL.. Jom kita tengok video kat bawah ni. Lawak kot..Memang fail lah.. 


Sumber : Here




Lawak : Awas! Jangan Kentut Dihadapan Gay

Posted: 15 Mar 2012 06:04 AM PDT


AWAS : Jangan berkentut dihadapan GAY

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.
"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.
Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.
Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.
"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.
Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.
"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.
Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!

p/s : Ini hanya hiburan semata-mata.. 

Sumber : Here





Lawak : Buah-Buahan Tempatan (Gambar)

Posted: 15 Mar 2012 05:46 AM PDT


p/s : Lain yang dicari, lain yang keluar.. Pernah tak terjadi kat korang? LOL..

Sumber : Here


Kreatif : Cerita Huruf 'P'

Posted: 15 Mar 2012 05:29 AM PDT


Pernah baca or dengar cerita uruf 'P'. Kalau dah pernah, bagusla. Bagi yang tak pernah, boleh baca kat bawah ni. Kreatif!!

Paklong Punya Pasal, Pagi-Pagi Pakngah Pergi Pasar. Paklong Pesan Pulut Panggang. Parking Pulak Punyalah Payah. Pakngah Pun Pelik, Pasal Pulak Pagi-Pagi Payah Parking. Pakngah Pun Pusing-Pusing Perhati Parking. Pusing Punya Pusing, Pakngah Pun Pening. Penyudahnya Pakngah Parking Pinggir Parit.

Pening-Pening Pun Perut Pakngah Perlu Penuh. Pakngah Pun Pergilah Pekena Pasembor. Pasembor Pulak Punyalah Pedas. Pergh ! Pedas-Pedas Pun Pakngh Pulun. Pakngah Pulun Pelan-Pelan Pasal Pedas. Pastu Pakngah Pun Pulang.

Pakngah Pulang Punyalah Panas. Pakngah Pun Pasang Penyejuk. Pasang Penyejuk Pun Panas. Pakngah Pun Pelik Pasal Pulak Panas. Pakngah Pun Periksa Penyejuk. Patutlah Panas, Penyejuknya Palsu. Pakngah Pun Pergi Pulangkan Penyejuk Pada Peniaga. Pokemon Punya Peniaga!

Pikir Punya Pikir Pakngah Putuskan Pelihara Puyu. Pakngah Perlukan Peruntukan. Permohonan Peruntukan Pulak Punyalah Panjang Prosesnya. Prosedurnya Pun Payah. Pagi Petang Pakngah Panjat Pejabat Pegawai Perikanan. Pakngah Pun Pedap. Penyudahnya Pakngah Pinjam Paklong .

Pinjam Paklong Pun Paedahnya Pat Persen. Pat Persen Pun, Pat Persenlah. Puyu Punya Pasal, Pedulilah. Projek Pelihara Puyu Perlukan Pondok. Pakngah Pun Perbaiki Pondok Pakngah. Pakngah Paku Papan ... Pung Pang Pung Pang Pung Pang Pung Pang Pung Pang Pung Pang Pung Pang Pung Pang .....

Pengetuk Paku Pulak Patah Patah. Pedulikan Pasal Pengetuk Paku Patah. Pikir Pulak Pasal Perkara-Perkara Penting. Pasal Pimpinan PM, Pasal Pilihanraya, Pasal Pembangunan, Pasal Perpaduan, Pasal Pendidikan, Pasal Perundangan, Pasal Perjalanan Parlimen, Pasal Perairan, Pasal Palestin, Pasal Peluang Perniagaan Pabila Puasa ... Pup .... Pelita Pun Padam!

Sumber : Here



Serius : Apa Persamaan Chelsea Tyler Dan Ayahnya Steven Tyler (Aerosmith)? (6 Gambar)

Posted: 15 Mar 2012 05:06 AM PDT

Apa Persamaan Chelsea Tyler Dan Ayahnya Steven Tyler (Aerosmith)?
Siapa dapat teka jawapan dia? 


Steven Tyler

Chelsea Tyler


Cool : Sekitar Muzium Harry Porter Yang Telah Siap Sepenuhnya (12 Gambar)

Posted: 15 Mar 2012 04:53 AM PDT

Mari Melawat Sekitar Muzium Harry Porter Yang Telah Siap Sepenuhnya.
Seperti dijangkakan, Muzium ini yang juga merupakan Studio untuk perfileman Harry Porter akan mulai dibuka untuk dilawati oleh semua orang pada 31 Mac. . Dengan harga Euro$ 83 dikenakan untuk lawatan sebuah keluarga empat orang. Lawatan ke dalam muzium ini dikatakan akan memakan masa sehingga 3 jam kerana anda akan dibawa ke semua kawasan yang pernah difilemkan dari bilik tidur ke kelas ke meja makan dan sebagainya. Selain itu, pelbagai cenderahati juga dijual di sini termasuk "magic Wand" Harry Porter, pakaian Dumbledore dan banyak lagi. Jadi anda adalah peminat kipas-susah-mati filem ini, jangan lepas peluang untuk melawat muzium ini.


via : dailymail.com

OMG : Cara Orang Israel Menyambut Perayaan Terbesar Tahunan, Purim (15 Gambar)

Posted: 15 Mar 2012 04:18 AM PDT

Perayaan Purim adalah satu-satunya perayaan terbesar serta diiktiraf sebagai cuti umum dalam kelender Yahudi. Purim disambut untuk mengingati kemenangan mengalahkan Raja Ahasuerus yang dikatakan ingin membunuh semua orang Yahudi dalam empayarnya. Tetapi rancangan tersebut telah dipatahkan oleh Mordecai serta anak angkatnya iaitu Pemaisuri Esther. Jadi, hari yang sepatutnya menjadi hari paling hitam dalam sejarah Yahudi bertukar menjadi hari untuk sambutan kerana semua orang Yahudi berjaya diselamatkan. Perayaan ini disambut dengan memberi makan, minum serta derma kepada yang memerlukan , makan malam besar-besaran, mendengar ayat dari 'Scroll of Esther' yang disambung dengan doa makan sebelum ianya berakhir dengan minum arak serta memakai kostum perayaan. 
Tetapi yang sedihnya selepas sambutan ini, ramai yang mabuk dan tidak sedar diri. 
 via : acidcow.com

WTF : iGrope Casing iPhone Hanya Untuk Umur 18 Ke Atas (6 Gambar NSFW)

Posted: 15 Mar 2012 03:17 AM PDT

iGrope Casing iPhone Hanya Untuk Umur 18 Ke Atas
Entah siapa punya idea pelik ini..


OMG : Kereta Toyota Camry Yang Diubahsuai (12 Gambar)

Posted: 15 Mar 2012 03:09 AM PDT

Kereta Toyota Camry Yang Diubahsuai
Orang ini nak ubahsuai Kereta Toyota Camry kepada idea seperti sebuah sport car. Memang idea yang mantap tetapi akhirnya warna yang dipilih kurang sesuai.


Info : Inilah Restoran KFC Pertama Di Dunia (7 Gambar)

Posted: 15 Mar 2012 12:42 AM PDT


Siapa tak kenal dengan KFC ni? Rasanya semua orang yang baca blog ni pun pernah makan KFC. Jom kita baca sikit pasal sejarah KFC dan restoran KFC yang pertama di dunia.


Kentucky Fried Chicken (KFC) yang mempunyai pusat operasi di Louisville, Kentucky, Amerika Syarikat merupakan bahagian Yum! Brands, Inc.. Diasaskan oleh Kolonel Harland Sanders, KFC terkenal kerana ayam gorengnya yang merupakan ketul ayam dalam campuran tepung gandum, garam, lada hitam, dan monosodium glutamat yang dimasak dengan minyak panas di dalam periuk tekanan.

Saluran keluar KFC yang pertama di dunia diasaskan pada tahun 1939 di Corbin, Kentucky. Pada tahun 1952, francais yang sulungnya diasakan di apa yang kini digelarkan South Salt Lake, Utah oleh Harland Sanders dan Pete Harman. Sanders menjual keseluruh francais KFCnya pada tahun 1964 untuk AS$2 juta. Sejak waktu itu, francais ini telah dijual sebanyak tiga kali lagi. Pemilik yang terkini ialah Pepsico yang menjadikannya sebagai sebahagian Tricon Global Restaurants, yang kini digelarkan Yum! Brands, Inc.

KFC Malaysia dipegang oleh KFC Holdings Bhd., satu syarikat kepunyaan Kulim Berhad.






Sumber : Here

Cun : Mari Bertemu Dengan Teman Wanita Kepada Lelaki Paling Berbulu Dunia

Posted: 15 Mar 2012 12:28 AM PDT

Mari Bertemu Dengan Teman Wanita Kepada Lelaki Paling Berbulu Dunia
Siapa kata orang yang pelik ini tidak mempunyai peminat. Yu Zhenhuan merupakan lelaki paling banyak bulu di dunia dengan 96% daripada tubuhnya adalah bulu. Tetapi dia sangat terkenal di China dan kini gambar teman wanitanya pula tersebar. Dan teman wanitanya memang cun. Mesti ramai lelaki di luar sana akan cemburu dengan dia. 

 via : stomp.com.sg

OMG : Bayi Memakai Pakaian "Toilet-Free" Yang Pelik (4 Gambar)

Posted: 15 Mar 2012 12:20 AM PDT

Bayi Memakai Pakaian "Toilet-Free" Yang Pelik
Memang susah kalau bayo nak buang air besar, jadi emak ini dapat idea untuk hasilkan satu pakaian khas yang memudahkan dia. Pakaian ini tidak perlu untuk membuat seluar atau pakaian tetapi boleh terus buang air besar. Namun pakaian ini agak memalukan kerana keseluruhan bahagian belakang bayi ini terdedah. 


 via : stomp.com.sg

Review : Blog Islamik & Ilmiah Dari Ashraf Hadi

Posted: 14 Mar 2012 10:32 PM PDT



Kali ni nak buat review tentang satu blog Islamik dan Ilmiah iaitu blog ashrafhadi.com . Admin tertarik dengan blog ni kerana banyak isu0isu semasa berkaitan Islam dan isu semasa yang berlaku di dunia kita pada masa sekarang. tak rugi kalau korang singgah untuk tambah ilmu pengetahuan kat blog ni.

Ni sedikit info mengenai admin blog ashrafhadi ni. 


Ashraf Hadi ni berasal dari Kodiang, Kedah Darul Aman, Malaysia dan kini sedang menuntut di Universiti AL al-Bayt, The Hashemite Kingdom of Jordan. Pergh..memang respek la dapat belajar kat sana.


Aku memang suka dengan layout blog yang simple dan kemas macam blog Ashraf Hadi ni. Memang mesra pembaca. Takda la iklan banyak macam blog ASG. Hehe.. Tapi blog ASG perlu ada iklan untuk maintain. Blog ashrafhadi ni fokus untuk share info yang berguna kepada korang. Dapat ilmu, dapat pahala beb..

Ni ada sedikit info mengenai blog ni.. 


Bagus kan dia ni? Susah nak cari blog-blog macam ni sekarang. Sebab susah nak cari makan. Tapi, aku respek blog ni sebab dia bukan nak cari untung, tapi nak share ilmu-ilmu dan isu semasa untuk tambah pengetahuan korang.

Antara entry-entry menarik kat blog ashrafhadi ini adalah : 



So, apa tunggu lagi, Pegi la usha blog ni beb - ashrafhadi.com

Tak salah kita ubah selera sekali sekala. Tambah pengetahuan dan pahala. :)




OMG : Mari Melawat Rumah Impian Admin AkuStressGiler #1 (2 Gambar)

Posted: 14 Mar 2012 10:18 PM PDT

Mari Melawat Rumah Impian Admin AkuStressGiler #1
Siapa nak datang melawat ni?
p/s: Just For Fun... No Offence



WTF : Tila Tequila Dengan Fesyen Terlampau Kurang Sesuai (4 Gambar NSFW)

Posted: 14 Mar 2012 10:10 PM PDT

Tila Tequila Dengan Fesyen Terlampau Kurang Sesuai
Macam tak ada fesyen lain lagi. Yang dia pakai ini makan menggantikan baju dengan dua tali pinggang. 



Cun : Adakah Scha Alyahya Lebih Cantik Dengan Tudung? (2 Gambar)

Posted: 14 Mar 2012 10:01 PM PDT

Adakah Scha Alyahya Lebih Cantik Dengan Tudung?
Scha ditemui bertudung semasa menghadiri pernikahan kawannya di Kelantan bersama Awal. Harap-harap dia bertudung ini bukan sebab kritikan orang tetapi lahir dari hati yang ikhlas. 

Cool : Jacarandas, Bunga Ungu Yang Sangat Menawan (8 Gambar)

Posted: 14 Mar 2012 09:55 PM PDT

Jacarandas, Bunga Ungu Yang Sangat Menawan
Ada peminat ungu sini? Kalau ada, mesti anda akan minat Bunga Jacarandas ini yang asalnya dari Brazil. Ianya kemudian diperkenalkan di Afrika dan juga beberapa buah negara lain termasuk Grafton, Australia yang memyambut festival Bunga Jacarandas ini setiap tahun pada bulan Oktober. Mari lihat sendiri keadaan lorong yang penuh dengan bunga ini. 


Serius : [Video] Lembu "KungFu" Berjaya Mengalahkan Seorang Wanita

Posted: 14 Mar 2012 09:32 PM PDT

Lembu "KungFu" Berjaya Mengalahkan Seorang Wanita
Kadang-kadang kita kena berhati-hati kerana...........


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment