Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Tuesday, April 3, 2012

Aku Stress Giler


Berita : Al-Quran Terbang & Melekat Pada Kaabah

Posted: 03 Apr 2012 06:09 AM PDT


Ratusan ribu jemaah haji yang sedang melakukan tawaf terkejut apabila sebuah Al-Quran tiba-tiba kelihatan melayang dan terus melekat pada pintu kaabah. Peristiwa mengejutan itu membuat ramai jemaah menangis.

Saksi kejadian berkata pada malam jumaat sekitar jam 2 pagi, seorang wanita Morocco sedang melakukan tawaf sambil membaca Al-Quran dan sebaik saja sampai depan pintu kaabah, beliau di rempuh oleh sekumpulan jemaah lain menyebabkan beliau terbabas dan quran yang dipegang terlepas, tapi tidak jatuh malah melayang dan melekat di pintu kaabah.

Selepas seorang staff Masjidil Haram mengambil kembali Al-Quran tersebut dan diturunkan dengan kayu, saksi-saksi berpeluang mencium Al-Quran tersebut. Ternyata baunya sangat wangi seolah-olah dipenuhi berpuluh botol minyak wangi.

p/s : Allahuakbar.. 

Sumber : Here



Cool : Pelekat MacBook Yang Awesome (20 Gambar)

Posted: 03 Apr 2012 06:04 AM PDT

Jom tengok koleksi pelekat MacBook.. Memang cool beb.. Bial la dapat beli MacBook ni.. pergh..






















Sumber : Here

WTF : Lumpuh Tidak Menghalang Lelaki Ini Untuk Merogol

Posted: 03 Apr 2012 03:39 AM PDT


KUALA TERENGGANU – Seorang pemuda yang lumpuh dari pinggang ke kaki dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini hari ini kerana dituduh merogol seorang pelajar berusia 15 tahun sebanyak tiga kali pada November tahun lepas.

Mohd Sapawi Ismail, 27, yang terpaksa berkerosi roda ketika dihadapkan di hadapan Hakim Zainal Abidin Kamarudin, merupakan bekas tenaga pengajar aktiviti selam skuba sebelum mendapat penyakit lumpuh pada tahun 2010.

Bagi pertuduhan pertama, Mohd Sapawi didakwa merogol pelajar itu di rumahnya di Kampung Beting Lintang di Kampung Raja, Besut, antara 8 malam dan 11 malam 27 Nov lepas.

Bagi pertuduhan kedua dan ketiga, dia dituduh mengulangi perbuatan itu pada 28 dan 29 Nov di sebuah rumah berdekatan rumahnya antara waktu yang sama.
Tiada pengakuan dicatatkan.

Pendakwaan dilakukan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Zul Fazliah Mahmud manakala Mohd Sapawi tidak diwakili peguam.

Zainal Abidin menetapkan 25 April ini bagi tarikh sebutan semula kes dan tiada sebarang jaminan ditawarkan kepada tertuduh. – Bernama
p/s : Ish3.. insaflah sebelum terlambat.. 
 Sumber : Here

Cool : Penebar Roti Canai Berpurdah (Gambar)

Posted: 03 Apr 2012 03:35 AM PDT


Memang kagum deagan wanita ni. Ternyata, berpurdah tidak menghalang untuk membuat kerja seperti menebar roti canai. Roti canai pun dijamin bersih dari rambut, peluh dan bulu dada mamak. Ada sape2 yang tau kat mane kedai roti canai ni? Nak singgah..

Sumber : Here



Cute : 'Kung Fu' Mantis Berlawan Dengan Anjing Besar (8 Gambar)

Posted: 03 Apr 2012 03:17 AM PDT

'Kung Fu' Mantis Berlawan Dengan Anjing Besar
Macam dalam cerita 'Kung Fu Panda 2'




OMG : Julia Perez Bakal Berkahwin Dengan Ustaz? (2 Gambar)

Posted: 03 Apr 2012 03:14 AM PDT


Selepas hubungannya dengan pemain bola sepak kelahiran Argentina, Gaston Castano putus kerana tidak mendapat restu dari ibunya, Julia Perez (Jupe) dikatakan akan berkahwin dengan pilihan ibunya iaitu seorang ustaz. 

Dipetik dari akhbar Harian Metro, khabar angin yang mengatakan ibunya, Sri Wulansih sedang berusaha untuk menjodohkan Jupe dengan seorang ustaz sudah tersebar dan menjadi bualan orang. Namun sehingga kini, identiti ustaz tersebut masih belum diketahui.

Tercetusnya khabar angin tersebut telah membuatkan ramai yang beranggapan Jupe yang sentiasa tampil seksi di khalayak ramai akan berubah menjadi sopan jika dia berkahwin dengan ustaz nanti.

Namun bintang filem "Rumah Bekas Kuburan" itu menyatakan pendiriannya bahawa dia tidak akan bertudung dan berpakaian sopan hanya kerana menjadi isteri ustaz.

"Saya akan bertudung hanya kerana Tuhan,"katanya.

Jelasnya lagi, buat masa sekarang, dia tidak akan menukar penampilannya. Jika ustaz itu mencintainya, dia perlu menerima dirinya yang sebenar, termasuklah cara penampilan,
p/s : Ish3.. semoga minah ni insaf... 
Sumber : Here

OMG : Pasangan Gay Terkantoi Semasa Berpacaran Dengan Awek (4 Gambar)

Posted: 03 Apr 2012 03:03 AM PDT

Pasangan Gay Terkantoi Semasa Berpacaran Dengan Awek
Lelaki ini tengah dating dengan aweknya sambil pegang tangan pasangan gay dia. Memang ditangkap basah depan gadis ini. Kesian gadis ini kan.... hmm.




p/s : Hanya lakonan semata-mata..

WTF : Cara Pelacur Hong Kong Menipu (4 Gambar)

Posted: 03 Apr 2012 03:00 AM PDT


Pihak Polis Hong Kong berjaya menangkap 4 orang pelacur tetapi pada pemeriksaan, mereka menemukan fakta yang mengejutkan mereka iaitu keempat-empat tersebut ternyata bukan seorang wanita, malah adalah lelaki yang menyamar sebagai wanita. Pergh... Macam ni pun ader ker? 







p/s : Agak-agak apa rasa pelanggan diorang yer? Hahaha.. 


Sumber : Here




Cool : [Video] Orang Jepun Tunjuk Teknik "Super Push Up"

Posted: 03 Apr 2012 02:56 AM PDT

Orang Jepun Tunjuk Teknik "Super Push Up"
Ada siapa yang boleh buat?


OMG : [Video] Perubahan Lindsay Lohan Dari 25 Tahun Yang Lalu

Posted: 03 Apr 2012 02:50 AM PDT

Perubahan Lindsay Lohan Dari 25 Tahun Yang Lalu
From a beauty to a bad ass


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment