Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Thursday, April 26, 2012

Aku Stress Giler


Serius : Cikgu Wanita Yoga Paling Diminati Ramai Dan Cantik Di China (10 Gambar)

Posted: 26 Apr 2012 06:36 AM PDT

Ribuan orang di China ini bergegas untuk menjadi pelajar cikgu Yoga yang cantik ini. Cikgu ini dipanggil Maqimiya. Baru-baru ini dia telah menjayakan National Thousand Yoga Fans Gathering di Yangzhou untuk ribuan penduduk. Selain itu, dia juga seorang penari serta ahli Master Taekwondo.

Cool : Casing iPhone 4S Untuk Lelaki Yang Kuat (5 Gambar)

Posted: 26 Apr 2012 06:26 AM PDT

Casing iPhone 4S Untuk Lelaki Yang Kuat..
Macam boleh pukul orang dengan casing iphone ini..


OMG : Sungai Kawasan Pembuangan Ubat Menjadi Seperti 'Pelangi' (4 Gambar)

Posted: 26 Apr 2012 06:19 AM PDT

Sungai Kawasan Pembuangan Ubat Menjadi Seperti 'Pelangi'.
Sungai ini menjadi tempat pembuangan ubat yang telah tak digunakan lagi.. Ubat ini tidak hantar kapsulnya tetap terapung di sekeliling sungai. 





Horror : Siapa Yang Melepak Tepi Kolam Tu? (9 Gambar)

Posted: 26 Apr 2012 06:15 AM PDT

Siapa yang sedang melepak tepi kolam tu? 
 


















p/s : Perghhhhh

Sumber : Here







Serius : Mari Lihat Lady Gaga Versi Asia Dengan Fesyen Campuran (10 Gambar)

Posted: 26 Apr 2012 06:12 AM PDT

Mari Lihat Lady Gaga Versi Asia Dengan Fesyen Campuran.
Memang tak nak kalah dengan Lady Gaga ni..

Kejam : Walrus Diburu, Dibunuh Dan Dilapah Dengan Kejam (11 Gambar)

Posted: 26 Apr 2012 06:10 AM PDT

Tak tahu plak kejadian ni berlaku kat mana. Tapi tenogk muka pemburu tu macam dekat China kot.. Ntahla.. Budak-budak pun ada buru sekali..Mungkin tu makanan diorang kot. Layan je la.. Kesian walrus-walrus tu..


Sumber : Here



OMG : Gadis Menjadi 'Histeria' Apabila Menjejakkan Kaki Di London (8 Gambar)

Posted: 26 Apr 2012 06:00 AM PDT

Gadis Menjadi 'Histeria' Apabila Menjejak Kaki Di London..
Ingat peminat dia dah berkurangkan tetapi makin ramai pulak.. 





Kreatif : Seni Makanan Minature Yang Sebenar Syiling 20 Sen (12 Gambar)

Posted: 26 Apr 2012 05:48 AM PDT

Seni Makanan Minature Yang Sebenar Syiling 20 Sen..

Review #2: Anjung Streamyx, Pendaftaran Internet Paling Mudah & Cepat

Posted: 26 Apr 2012 05:37 AM PDT



Kali ni admin nak share mengenai website Anjung Streamyx.com

Ok, mungkin masih ramai yang tak tahu yang pendaftaran Internet sekarang semakin senang dan cepat. Korang tak perlu lagi susah-susah pergi ke TM Point untuk daftar Streamyx ni. Semuanya dapat dibuat online. Memang mudah dan jimat masa.

Apa kelebihan daftar melalui website Anjung Streamyx ni?

Okay, yang paling best ialah, kos pemasangan dan kos pengaktifan adah PERCUMA! sebelum ni korang kene bayar RM88 untuk pasang, dan RM75 untuk aktifkan. Jimat RM163 beb..


Ada lagi ke yang best selain dari Jimat?

Memang ada...Yang paling penting ialah, maklumat peribadi korang adalah SULIT jika korang mendaftar di Anjung Streamyx ni. Yela, kalau korang daftar kat kaunter, dia akan kasi borang. So, orang lain dapat tengok anytime maklumat peribadi korang tu.


Boleh daftar Streamyx je ke? 

Korang boleh daftar UNIFI, Celcom Broadband dan Talian Tetap TM. Semuanya secara online di website Anjung Streamyx ni. Senang kan?

Lama tak nak pasang Unifi kat pejabat. Orang kata Unifi ni susah nak set up pastu lambat. Betul ker?

No No No.. Kalau korang berminat nak pasang Unifi untuk perniagaan, tak kesah la kat pejabat ker, kat kedai makan ke, hanya ambil masa 5 HARI. Yer.. Memang cepat...


So, apa tunggu lagi? Admin pun pakai Streamyx kat rumah. Streamyx memang best sebab STABIL & UNLIMITED data. So, korang boleh download apa sahaja yang korang suka dan tak payah risau pasal connection speed. Maintain beb..  

Untuk maklumat yang lebih detail, korang boleh baca dekat website  - Anjung Streamyx.com ni yer. 

p/s : Majulah Streamyx untuk negara.. Hehe



Review #2 : Promosi Upgrade Streamyx & Unifi Percuma Selama 3 Bulan

Posted: 26 Apr 2012 05:00 AM PDT



Korang rasa streamyx @ unifi korang slow? Jangan risau.. Kini TM memperkenalkan promosi Super Speed Me!! Korang dapat nikmati kelajuan baru internet di rumah korang dengan percuma untuk 3 bulan pertama!! Berminat tak? 

Jom baca details dari website anjung streamyx nih. 

Bagi menghargai para pelanggan, pihak TM telah melancarkan promosi baru mereka iaitu Super Speed Me bersempena dengan ulangtahun ke-2 UniFi dilancarkan. Promosi ini adalah khas bagi pelanggan yang ingin menaiktaraf (upgrade) pakej jalur lebar mereka ke kelajuan yang lebih tinggi sama ada Streamyx ke Streamyx, Streamyx ke UniFi ataupun UniFi ke UniFi. Pelanggan akan menikmati penjimatan selama 3 bulan pertama selepas pakej mereka di upgrade. Untuk 3 bulan pertama pelanggan hanya perlu membayar bil bulanan pada harga pakej lama (pakej sebelum upgrade). Bulan keempat dan seterusnya barulah pelanggan dikenakan bayaran harga pakej baru.
Sebagai contoh seorang pelanggan sedang melanggan pakej Streamyx pada harga RM110 sebulan. Pelanggan ini ingin upgrade ke pakej unifi VIP5 yang dikenakan bayaran sebanyak RM149 sebulan. Dengan promosi Super Speed Me, pelanggan tersebut hanya perlu membayar pada harga pakej lama iaitu RM110 selama 3 bulan pertama selepas upgrade. Pelanggan hanya mula membayar pada harga pakej baru pada bulan keempat dan seterusnya. Berbaloi bukan?

Di bawah merupakan jadual ringkas mengenai pakej-pakej yang terlibat dengan promosi ini:


Apa korang tunggu lagi? Bila lagi nak try upgrade speed internet korang kan?? Dapatla download movie, tv series, lagu banyak2 dengan speed yang laju dan stabil. 

Memang dah banyak link download yang dah takleh pakai sejak SOPA. Tapi korang boleh je download guna Mediafire.. free je kot..

Jom upgrade beb.. Nak tau lebih lanjut? Boleh pegi dekat link website kat bawah ni. Boleh isi borang untuk upgrade secara ONLINE. Senang kan? Tak payah pegi dekat TM pun takpe..







Panas : Gambar Zarina Anjoulie Dicium Jejaka Tersebar

Posted: 26 Apr 2012 12:53 AM PDT


KUALA LUMPUR – Laman sosial Twitter tempatan semalam tiba-tiba kecoh dengan sekeping gambar yang menyaksikan artis yang tidak pernah lekang dengan kontroversi, Zarina Anjoulie Lavocah dicium oleh seorang lelaki yang tidak dikenali.

Menurut laman web hiburan terkenal, murai.com, gambar Zarina itu mula tersebar di Twitter sejak pagi semalam sebelum disebarkan lebih meluas di laman sosial internet lain seperti Facebook dan blog.

Gambar tersebut menyaksikan lelaki tersebut memegang bahagian rahang Zarina dan seolah-olah mencium aktres seksi itu di bahagian pipi.

Manakala Zarina pula dilihat seolah-olah cuba mengelak ciuman tersebut dalam keadaan 'paksa rela'.

Bagaimanapun, identiti lelaki tersebut masih gagal dikenal pasti memandangkan wajahnya yang tidak menghadap kamera ketika gambar tersebut dirakamkan.

Selain itu, murai.com turut menjelaskan bahawa pihaknya gagal menghubungi Zarina untuk meminta penjelasan mengenai gambar tersebut memandangkan telefon bimbitnya ditutup.

Zarina yang sebelum ini meluahkan hasrat untuk berkahwin dalam masa yang terdekat, bagi menamatkan kontroversi yang sering melanda kehidupannya sebagai seorang artis. Dia juga baru saja reda 'berperang' dengan seorang lagi pelakon drama yang dikatakan miripnya, Lufya, dengan menyindir artis baru itu ungkapan memalukan – 'ketiak basah'.

Sebelum ini, Zarina juga mencetus kontroversi apabila muncul seksi terlampau ketika menghiasi kulit majalah dari Indonesia, FHM, sehingga menjemput kritikan pedas dari ramai peminat industri hiburan tanahair.

Bermula dengan identiti seksi, Zarina pertama kali mencetus kontroversi apabila beberapa keping gambar bogel yang dikaitkan dengan dirinya bersama teman lelaki tersebar di internet di awal pembabitan sebagai pelakon drama bersiri, Anak Pontianak.

p/s : Nape la dengan pompuan nih.. Insaflah..

Sumber : Here



OMG : Kapal Menyeberang Jambatan Dengan Menyelam (11 Gambar)

Posted: 26 Apr 2012 12:45 AM PDT

Ini aku tak pasti kat mana, yang pasti dia memang stailo gila dan sangat pelik. Aku tak tau aku nak percaya ka tak. Kalau aku fikir balik kan macam mustahil ja. Tapi tu la, manusia sekarang kan bijak-bijak. Besi pun boleh terbang inikan kan benda-benda simple macam ni, memang takdak hal nak buat rasanya. Korang try tengok gambar ni. 






















 



P/s : Troll... Gambar horizontal flip.. hee
 
Sumber : Here


 


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment