Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Saturday, May 19, 2012

Aku Stress Giler


Serius : [Video] Apa Objek Hitam Di Celah Kaki Gadis Itu?

Posted: 19 May 2012 12:51 AM PDT

Apa Objek Hitam Di Celah Kaki Gadis Itu?
Korang rasa apa benda itu?


Serius : Enam Fetus Manusia Emas Dirampas Di Thailand (4 Gambar)

Posted: 19 May 2012 12:40 AM PDT

Seorang rakyat British telah ditahan di Bangkok selepas dia didapati bersalah kerana membawa beg yang mempunyai enam fetus manusia disaluti warna emas. Hok Kuen Chow seroang rakyat Taiwan tetapi dilahirkan di British ini dikatakan cuba menyeludup fetus emas tersebut ke negara asalnya. Fetus tersebut telah menjadi kering dan kemudian dicat dengan warna emas. Ianya akan dijual dengan harga RM 15,000 seorang bagi kegunaan ilmu hitam.

OMG : Wanita Tayang Payudara & Cuba Mencuri Trofi EURO 2012 (Gambar)

Posted: 18 May 2012 10:39 PM PDT


Seorang perusuh wanita warga Ukaraine ditahan pihak polis atas cubaan mencuri trofi Euro 2012 ketika ia dipamerkan di Kiev, menurut Reuters.Yulia Kovpachik, 23, kelihatan mendekati trofi yang dipamerkan di Independence square, sebelum membuka bajunya untuk menunjukkan mesej di bahagian bawah dadanya yang bertulis 'F**k Euro 2012′.

Dia dipercayai seorang wakil bagi sebuah kumpulan yang dikenali sebagai Femen, sebuah kumpulan yang mempertahankan hak wanita di Kiev yang sering melakukan protes dengan membuka baju mereka di khalayak ramai di negara tersebut.

Kumpulan tersebut selalunya bertindak atas perkara yang mereka rasakan tidak adil dari segi politik, permasalahan sosial dan penggunaan wanita di Ukaraine.

Femen mempercayai bahawa Euro 2012 akan mendatangkan banyak masalah di Ukraine seperti eksploitasi seks dalam kalangan peminat-peminat bola sepak ketika acara sedang dijalankan.

Lebih daripada sejuta pelawat dijangkakan akan tiba di Ukaraine pada musim panas untuk Euro 2012, sebuah acara bola sepak yang dihoskan secara bersama oleh Ukaraine dan Poland.

Sumber : Here



Horror : Melawat Ke Dalam Muzium Forensik Siriraj Di Bangkok (13 Gambar)

Posted: 18 May 2012 10:34 PM PDT


Terletak di Bangkok, Thailand, muzium forensik ini dibina di Siriraj Hospital dimana Raja Thailand akan dirawat ketika gering. Muzium ini menggabungkan beberapa muzium kecil seperti sejarah perubatan Thailand, anatomy, parasitology, forensik dll. 

Koleksi popular adalah tubuh pembunuh bersiri popular thailand, Si Ouey yang menculik, membunuh, dan memakan budak kecil. Selain itu, koleksi peralatan yang digunakan semasa melakukan autopsy kepada Mendiang Raja Thailad yang mati dibunuh juga dipamerkan.

Berikut merupakan koleksi yang terdapat di dalam Muzium Forensik ini..













p/s : Semua mayat yang diawet adalah yang real yer.. bukan plastik.. 

Sumber : Here





WTF : [Video] Will Smith Menampar Wartawan Yang Cuba Mencium Mulutnya

Posted: 18 May 2012 09:44 PM PDT


Kejadian ni berlaku ketika movie premier Men In Black 3 di Moscow. Wartawan dari Ukraine itu mencium kedua-dua belah pipi dan mencuba untuk mencium bibir Will Smith dan menyebabkan Will Smith marah lalu menolak dan menamparnya. 


p/s : Nampak sangat gay.. lol..

Sumber : Here




Horror : [Video] Jangan Keluar Dari Kereta Di Tengah Highway!

Posted: 18 May 2012 09:35 PM PDT


Jangan keluar dari kereta di tengah highway.. Kalau nak keluar sangat pun,mesti berhati2.. Tengokla apa yang jadi dalam video kat bawah ni. Tapi pemandu yang melanggar tu pun perlu lebih alert. KEsian mamat yang kne langgar sampai buat somersault tu.


p/s : Lagi kesian mamat lagi sorang yang kene langgar & tersepit tuh.. ape la nasib dia..

Sumber : Here

OMG : Gambar Wanita Separa Bogel Pada Wang Kertas Baru Canada (5 Gambar)

Posted: 18 May 2012 09:17 PM PDT


Gambar yang digunakan adalah gambar tugu Vimy Memorial di sebelah utara Perancis, sebuah monumen terbesar di luar negeri yang dikhususkan untuk tentera Kanada yang hilang di Perang Dunia I tapi telah menimbulkan kontroversi kenrana terdapat gambar wanita separa bogel. 





Sumber : Here

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment