Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Sunday, May 27, 2012

Aku Stress Giler


Cute : [Video] Apabila Penguin Bermain Dengan Laser

Posted: 27 May 2012 05:56 AM PDT


Comel giler penguin ni main kejar-kejar dengan laser. macam kucing pulak. sebenarnya sekor dua jer yang interested dengan laser tu. Yang lain tu follow je.. Lucu tol.. Hoho


Sumber : Here



WTF : Iklan Seluar Dalam Lelaki Yang #WTF (4 Gambar)

Posted: 27 May 2012 05:43 AM PDT

Sebuah firma yang bernama M&C Saatchi ini cuba mempromosikan seluar dalam daripada Miroslav Underwear. Tetapi, cara penyampaian iklan spender ni agak tak tercapai dek akalmu. Jom layan..





p/s : Ape motif selam kepala dalam tu? Wangi sangat ker? 

Sumber : Here



WTF : Kostum Yang #BadAss Dari Filem Nigeria (22 Gambar)

Posted: 27 May 2012 05:30 AM PDT

Tahukah korang, selepas Hollywood di Amerika dan Bollywood di India, industri filem Nigeria (Nollywood) merupakan industri filem ketiga terbesar di dunia. Industri filem Nigeria berkembang pesat daripada tahun 1990 hingga tahun 2000 menjadikannya antara negara yang paling banyak menghasilkan filem setiap tahun.

Di bawah ini adalah antara kostum daripada filem-filem Nigeria. Daripada gambar ini, kelihatan sangat banyak kostum-kostum yang cool lagi tahyul. Mungkinkah filem Nigeria tersangat power tahap katahyulannya jika dibandingkan dengan filem tahyul keluaran Malaysia sehingga tidak diluluskan dan tidak akan pernah diluluskan oleh LPFM? Jadi tidak hairanlah kita tidak pernah dengar tentang filem-filem daripada Nollywood






















p/s : Macam haram.. haha..

Sumber : here

OMG : [Video] Tragedi Berdarah Drag Racing Di Himpunan Sejuta Belia

Posted: 27 May 2012 02:30 AM PDT



Empat orang cedera parah dan 13 yang lain cedera ringan dalam kemalangan yang berlaku ketika sessi Drag Racing diadakan sempena Himpunan Sejuta Belia 2012 anjuran Kementerian Belia dan Sukan di Putrajaya, malam tadi.

Penonton yang cedera parah dilanggar kereta Mitsubishi Lancer Turbo yang terbabas& dan gagal dikawal.

Penganjur perlumbaan telah mengeluarkan kenyataan rasmi sejurus insiden tersebut bahawa tiada kematian dilaporkan dan keadaan penonton yang cedera masih belum dapat disahkan.

Apa yang dikesalkan, penganjur tidak menyediakan kawalan keselamatan secukupnya, apabila penonton hanya dipisahkan dengan pokok hiasan, dan hanya sebuah ambulans sahaja disediakan sebagai langkah keselamatan manakala pihak polis pula langsung tidak ada di lokasi kejadian.




p/s : Bahaye kot.. 

Sumber : Here


Serius : iPhone Meletup Dan Cederakan Pemilik Di China (2 Gambar)

Posted: 26 May 2012 09:47 PM PDT

iPhone Meletup Dan Cederakan Pemilik Di China.
Entah tak pasti ini buatan China atau memang original..



Lawak : [Video] Top 10 Adegan 'Forever Alone' Di Dunia

Posted: 26 May 2012 09:44 PM PDT

 [Video] Top 10 Adegan 'Forever Alone' Di Dunia .
It happened to me before..hihi


WTF : Watak Filem Jepun - Gadis Cun Versi Siput Babi (2 Gambar)

Posted: 26 May 2012 09:36 PM PDT

Watak Filem Jepun - Gadis Cun Versi Siput Babi
Memang idea orang Jepun ini melampau-lampau..



Cool : Doktor Gigi Jepun Cipta 'Periuk Gaul Sendiri' (4 Gambar)

Posted: 26 May 2012 09:11 PM PDT

Seorang doktor gigi dari Jepun telah mencipta periuk yang boleh mengaul makanan dalam periuk tersebut selepas air mendidih. Periuk ini dipanggil 'Pot Round and Round' atau The Kuru-Kuru Nabe dan dicipta oleh doktor Hideki Watanabe. Jadi periuk ini akan memudahkan lagi kerja manusia dan memastikan makanan tidak senang hangus kerana sering digaul atau airnya keluar dari periuk apabila mendidih. 




OMG : [Video] Budak Tiga Tahun Bermain Basikal Mainan Atas Lebuhraya China

Posted: 26 May 2012 08:55 PM PDT

Budak Tiga Tahun Bermain Basikal Mainan Atas Lebuhraya China
Budak ini berjaya diselamatkan apabila polis ternampak budak ini di dalam CCTV lebuhraya tersebut. Budak ini dikatakan keluar dari rumahnya tanpa disedari oleh datuknya yang kini penjaganya.
p/s: lain kali tolong jaga anak/cucu anda baik-baik sebelum apa-apa berlaku.



Serius : Pencuri Ditangkap Memakai Topeng 'Seluar Dalam' (Gambar)

Posted: 26 May 2012 08:51 PM PDT

Pencuri Ditangkap Memakai Topeng 'Seluar Dalam '
Seorang lelaki ditahan polis di Idaho selepas didapati mencuri peti besi sebuah kedai kopi. Tetapi yang peliknya dia hanya menggunakan seluar dalam untuk menutup mukanya. 


Bodoh : Lima Orang Bayar RM 20,000 Untuk Makan Kemaluan Lelaki Jepun (10 Gambar NSFW)

Posted: 26 May 2012 08:44 PM PDT

Seornag lelaki Jepun telah membuat pembedahan untuk membuang kemaluannya dan kemudiannya memasaknya untuk lima orang pelanggan yang berbayar. Dia telah membuat pengiklanan secara online di Twitter yang berbunyi : 

"[Please Retweet] I am offering my male genitals (full penis, testes, scrotum) as a meal for 100,000 yen ($1,250).
I'm Japanese. The organs were surgically removed at age 22. I was tested to be free of venereal diseases. The organs were of normal function.
I was not receiving female hormone treatment. The length at full erection was 16.1 cm [6.3 inches]. First interested buyer will get them, or I will also consider selling to a group. Will prepare and cook as the buyer requests, at his chosen location. If you have questions, please contact me."

Pada hari kejadiana, lelaki tersebut Sugiyama, yang telah membuat bayaran sebanyak $12,000 untuk membuang kemaluannya, memasak di hadapan orang ramai termasuk lima orang yang berbayar. Dia masak dengan cendawan dan sayur. Tetapi pada hari kejadian, seorang daripada lima orang ini tarik diri. Lima orang ini terdiri daripada dua orang wanita dan tiga orang lelaki pada usia 22 sehingga 32.

p/s: ingat agak 18 SG ni..

 via : asiantown.net

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment