Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Tuesday, July 10, 2012

Aku Stress Giler


Kreatif : Ukiran Naga Menggunakan Buah Tembikai (4 Gambar)

Posted: 10 Jul 2012 06:42 AM PDT

Ukiran Naga Menggunakan Buah Tembikai.
Memang mantap giler idea dia..

OMG : Majlis Perkahwinan Paling #WTF Di Sweden (6 Gambar)

Posted: 10 Jul 2012 05:25 AM PDT

Satu pasangan cuma membuat majlis perkahwinan mereka lebih lawak dan menarik di Sweden. Cuba tengok sendiri cara mereka modify majlis mereka. Nampaknya semua tetamu ini seperti diperbodohkan.

WTF : Pemandangan Kurang Sesuai Seorang Gadis Dari Belakang (12 Gambar)

Posted: 10 Jul 2012 05:10 AM PDT

Pemandangan Kurang Sesuai Seorang Gadis Dari Belakang.
Tak kira anda lelaki atau perempuan, yang penting jaga pemakaian anda terutamanya pada bahagian belakang. Ada yang memang menjijikkan, jadi kalau boleh sila ambil perhatian anda agar anda tidak dimalukan.Selain itu, segelintir daripada ini cuma 'attention seeker'. Mereka nak perhatian orang ramai.

Lawak : [Video] Iklan Deodorant Yang #Win Oleh Terry Crews

Posted: 10 Jul 2012 04:56 AM PDT


Mungkin korang biasa tenogk mamat ketul-ketul ni berlakon kan. Selalunya dia ni berlakon watak lucu macam dlm movie White Chicks dan The Longest Yard. Tapi ada gak watak serius dalam The Expendables. Jom tengok bila mamat ni jadi model dalam iklan deodorant Old Spice. Layan..


p/s : Po po  po po po wahh!!!! 

Sumber : Here

Cool : Gambar Efek 3D Yang #MindFcuk

Posted: 10 Jul 2012 04:32 AM PDT

Sila tengok gambar kat bawah nih. No 3D glasses required.. Hehe..


Siapa yang tak nampak 3D maknanya korang ada masalah otak. sekian.. 

Sumber : Here

Info : Alasan Askar Israel Membunuh Kanak-Kanak Palestin

Posted: 10 Jul 2012 04:16 AM PDT


Sering kali kita dengar dalam berita atau pun di dalam Internet mengenai kelakuan zalim dan kejam puak-puak Yahudi Israel membunuh kanak-kanak Palestin..Kalau korang nak tahu kenapa puak Israel ni melakukan tindakan kejam dan tidak berperikemanusiaan tersebut, meh baca kat bawah ni..

PERANG antara Israel dan Palestin tidak akan ada penghujungnya. Entah sampai bila puak Yahudi Israel akan melakukan kekejaman terhadap warga Palestin, tidak dapat diketahui. Jumlah mangsa yang telah menjadi korban keganasan perang Israel telah meningkat kepada ribuan nyawa dan 75% dari mereka adalah kanak-kanak dan wanita.

Ramai dari kita yang mempersoalkan kenapa Israel sering menjadi kanak-kanak Palestin sebagai sasaran mereka? Ada pihak yang mengatakan itu memang tabiat puak Yahudi Israel yang kejam dan biadab sejak azali dan ada juga yang mengatakan mereka (Israel) takut akan perkembangan kanak-kanak Palestin. Mungkin pendapat yang kedua ada benarnya dan lebih masuk akal. Itulah alasan mengapa Israel sering menjadikan kanak-kanak Palestin sebagai sasaran operasi mereka selain kelompok pejuang Hamas tentunya.

Salah seorang pimpinan Hamas, Ismali Haniya mengatakan, kanak-kanak yang sudah menghafal 30 juzuk Al-quran ini sesungguhnya menjadi sumber utama ketakutan puak Zionis Yahudi.

"Jika dalam usia semuda itu mereka sudah boleh menguasai Al-quran, bayangkan 20 tahun lagi apa yang akan dikuasai oleh mereka?" demikian cara pemikiran yang berkembang pada fikiran masyarakat Yahudi. Tidak hairan jika kanak-kanak Palestin menjadi para penghafal Al-quran. Keadaan Semenanjung Gaza yang dipagari dari segala arah oleh Yahudi Israel menjadikan mereka berterusan cenderung untuk berinteraksi dengan al-Qur'an. Tidak ada istilah bermain permainan PlayStation dalam kamus kehidupan mereka.

Seperti yang kita ketahui, pihak HAMAS menyatakan syarat-syarat yang amat berat untuk menjadi anggota pejuang mereka, diantaranya seseorang itu perlu lah menjadi Hafiz Al-Qur'an dan tidak pernah meninggalkan ssolat fardu terutama sekali solat subuh. Peperangan panjang antara Yahudi mungkin akan berlanjutan entah beberapa generasi lagi.

Oleh itu, hendaklah kita belajar dari Palestin, walaupun mereka dikurung oleh penjajahan Zionis, nyawa mereka terancam setiap masa, setiap minit bahkan setiap detik, tapi itu semua tidak sedikit pun menjadi kesan kepada niat mereka untuk dekat dengan Al-quran dan mendalami lebih dalam dan lebih jauh mengenai agama Islam. Yahudi Israel memang hebat dalam memiliki segala jumlah pasukan dan kelengkapan tempur yang berteknologi paling tinggi. Tapi rakyat Palestin memiliki semangat juang yang lebih tinggi, mereka berani untuk mati syahid demi kebebasan mereka dan anak cucu mereka.


p/s : Sehebat mana pun Israel, tetap takut dengan orang Islam..

Sumber : Here

Bodoh : Apabila Bodyguard Mengambil Kesempatan (5 Gambar)

Posted: 10 Jul 2012 01:17 AM PDT


Seorang pengawal peribadi telah dipecat setelah beliau beberapa kali meraba payudara seorang penyanyi perempuan Lebanon yang cun, Haifa Wehbe yang juga bosnya!

Keadaan pada waktu tidak terkawal ketika penyanyi tersebut mahu ke kenderaannya setelah persembahan. Dalam kekalutan itu, pengawal peribadinya didapati memeluk penyanyi tersebut sambil tangannya berada pada bahagian payudara. 


p/s : Bodyguard bodoh, penyanyi pun sama bodoh.. pakai lagi seksi2.. 

Sumber : Here

WTF : Cara Wanita Untuk Elak Dari #SunBurn Pada Muka Di Pantai (7 Gambar)

Posted: 10 Jul 2012 12:16 AM PDT

Cara Wanita Untuk Elak Dari #SunBurn Pada Muka Di Pantai
Wanita ni takut sunburn tapi nak juga bermain di pantai. Bahagian paling mereka tak nak kena sunburn adalah muka yang cantik. Jadi cara mereka untuk elak daripada kena sunburn adalah seperti bawah ini...

Serius : [Video] Aksi Amukan "Samurai' Di JPM Tersebar

Posted: 10 Jul 2012 12:08 AM PDT


Video kejadian amukan di Putrajaya semalam oleh penulis blog, Jaya Negara atau nama sebenarnya Khalil Afandi Hamid, 47 bersama rakan wanitanya, Muhdalina Ahmad, 28 telah muncul di Youtube.

Bagaimanapun klip selama hampir empat minit itu tidaklah terlalu jelas namun tetap memperlihatkan beberapa babak penting kejadian itu seperti bunyi tembakan.

Dalam klip berkenaan, Khalil dilihat masih mampu menjerit walaupun setelah ditembak.
"Tembak-tembak…" antara jeritan suspek selepas peluru menumbusi badannya.
Kedengaran juga anggota polis meminta orang ramai agar tidak keluar kerana bahaya kejadian itu.

Video itu dimuat naik oleh salah seorang penulis blog pro-pembangkang.
Menurut beberapa saksi yang memberikan komen di Youtube, polis telah memberikan masa dan peluang serta nasihat secukupnya namun suspek berterusan bertindak ganas, menyebabkan polis tiada pilihan selain melepaskan tembakan.

OMG : Rasanya Dia Perlu Kail Yang Lebih Besar (Gambar)

Posted: 10 Jul 2012 12:02 AM PDT

Rasanya Dia Perlu Kail Yang Lebih Besar.






Serius : Makanan Asia Pada Kuantiti Yang Sangat Besar (10 Gambar)

Posted: 09 Jul 2012 11:59 PM PDT

Makanan Asia Pada Kuantiti Yang Sangat Besar.
Satu hidangan tetapi kuantiti yang besar..

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment