Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Monday, September 3, 2012

Aku Stress Giler


OMG : [Video] Suami Belasah Isteri Hamil 2 Bulan. Siapa Yang Salah?

Posted: 03 Sep 2012 07:24 AM PDT


Berikut merupakan rakaman cctv yang menunjukkan sepasang suami isteri bergaduh. Berlaku pertengkaran sehingga pukul memukul. apa komen korang? Kat bawah ni merupakan description yang terdapat pada video ni di Youtube. 

" I AM AMANDA FONG KIM YEN, IM 19 YEARS OLD & IM 2MONTHS+ PREGNANT WITH CALVEN CHIK FOO KEONG'S BABY & I'M STANDING UP FOR MYSELF NOW. I WOULD LIKE TO SHARE MY EXPERIENCE WITH ALL OF YOU OUT THERE HOW ABUSIVE MY HUSBAND IS BY BEATING ME UP TERRIBLY & HE HAD BEEN TORTURING ME. I'VE BEEN CRYING HYSTERICALLY, HAVING ABDOMINAL PAINS & TRAUMATIZED BY THIS EXPERIENCED. AS YOU CAN SEE IN THIS VIDEO HE WOULDN'T LET ME OUT FROM THE SHOP EVEN I WENT TO PRESS THE DOOR ACCESS. HE HAS PUT ME UNDER TREMENDOUS PRESSURE, HURT, PAIN & SUFFERING. I CANNOT ENDURE IT ANYMORE LONGER. I'M VERY TIRED OF LIVING THIS MISERABLE LIFE. I HAVE BEEN ACCUSED, SUFFERED FROM HUMILIATION, PHYSICALLY & MENTALLY ANGUISHED. HOW WILL YOU REACT IF YOU WERE IN MY POSITION & IT HAPPENED TO ONE OF YOUR FAMILY MEMBER?"


p/s : Apa pendapat korang? 

Sumber : Here

WTF : Pramugari China Dipukul Ahli Politik Dan Ketua Tentera (3 Gambar)

Posted: 03 Sep 2012 04:59 AM PDT

Pramugari China Dipukul Ahli Politik Dan Ketua Tentera.
Insiden ini berlaku di dalam Southern China flight CZ3874. Seorang pramugari telah diserang oleh seorang ahli politik dan juga ketua tentera iaitu Fang Daguo.
Insiden ini bermula apabila dua orang penumpang menyuruh pramugari ini untuk tolong masukkan beg ke dalam ruangan di atas. Tetapi disebabkan ramai lagi penumpang belum lagi duduk, pramugari ini pun menyuruh penumpang ini untuk tunggu sebentar sehingga semua yang lain duduk baru dia masukkan beg mereka. Jadi, pramugari ini menyuruh agar mereka berdua mengangkat beg mereka untuk sementera waktu. Tetapi dua penumpang tersebut begitu kecewa dengan tindakan pramugari ini dan terus memukulnya dengan beg mereka. Kemudian mereka menyuruh dia untuk menanggalkan sistem tayangan video di atas agar mereka boleh meletakkan beg di situ. Pramugari berulang kali memberitahu yang sistem tersebut tak mungkin ditanggalkan, tetapi mereka tak percaya dan terus memukul pramugari itu sekali lagi. Pramugari kemudian yang begitu takut dengan keselamatannya, terus mengambil gambar sistem tayangan video itu dan juga tangannya yang lebam untuk membuat laporan polis. Penumpang tersebut juga mengugutnya dan memberitahu yang dia kenal siapa bos syarikat kapal terbang tersebut.





OMG : Apa Benda Ini Sehingga Mampu Dijual Pada Harga RM180,000? (4 Gambar)

Posted: 03 Sep 2012 04:45 AM PDT

Apa Benda Ini Sehingga Mampu Dijual Pada Harga RM180,000?

Ianya kelihatan seperti batu tetapi sama sekali bukan batu. Ini adalah salah satu kepingan daripada muntah ikan paus. Muntah ini sangat terkenal bagi kegunaan minyak wangi yang baunya berkekalan. Kepingan ini dijual pada harga RM180,000 seketul.






OMG : Northumberlandia, Gadis Dengan Saiz Payudara 100 Kaki Di England (5 Gambar)

Posted: 03 Sep 2012 04:30 AM PDT

Northumberlandia atau dipanggil "The Lady of The North" adalah satu seni yang telah dibina di Cramlington, Northumberland. Ianya siap selepas tujuh tahun dan mempunyai bentuk sebagai satu replika gadis. Replika ini mempunyai ketinggian sehingga 1,300 kaki dan diperbuat daripada 1.5 juta tan batu, tanah dan tanah liat. 


WTF : Pakaian Seragam Sekolah Perempuan Kurang Sesuai Di Thailand (6 Gambar)

Posted: 03 Sep 2012 04:14 AM PDT

Pakaian Seragam Sekolah Perempuan Kurang Sesuai Di Thailand.
Memang menyeksa mata ramai cikgu dan pelajar lelaki di Thailand. Namun ini bukan di semua sekolah sekitar Thailand. 

Serius : Cara Orang Google 'Justin Bieber' (3 Gambar)

Posted: 03 Sep 2012 04:08 AM PDT

Cara Orang Google 'Justin Bieber'.
Memang macam-macam cara orang nak cari pasal Justin Bieber..




Serius : Nicholas Cage Memegang Watak Sebagai Semua Orang (12 Gambar)

Posted: 03 Sep 2012 04:01 AM PDT

Nicholas Cage Memegang Watak Sebagai Semua Orang.
Siapa ko nak, dia boleh jadi untuk anda...

OMG : Kehidupan Penagih Dadah Tegar Di Rio, Brazil (15 Gambar)

Posted: 03 Sep 2012 01:47 AM PDT

Berikut merupakan gambar-gambar yang menunjukkan keadaan penagih dadah di Rio, Brazil.. 




Sumber : here

Unik : Bayi Kembar Hitam Putih (2 Gambar)

Posted: 03 Sep 2012 01:34 AM PDT


LONDON: Tidak seperti pasangan kembar lain, anak dilahirkan Pamela Frazer memiliki keunikan tersendiri apabila mereka memiliki perbezaan warna kulit yang ketara. Sejak melahirkan pasangan itu empat minggu lalu, Pamela sentiasa berdepan banyak soalan daripada orang ramai yang kehairanan.

Candice Anne berkulit, berambut dan bermata hitam, manakala kembarnya - Aleisha Lily - berkulit putih. Mengenai perbezaan itu, Pamela berkata, dia tidak menghadapi sebarang masalah.

"Sekurang-kurangnya saya tidak terkeliru antara Candice dan Aleisha," katanya.

Bagi Pamela, 30, perbezaan warna kulit itu juga menjadikan anaknya sangat istimewa. Walaupun Pamela dan suaminya, Oswald Frazer, 37, berkulit hitam, mereka dilahirkan dengan sejarah percampuran ras. Menurut Pamela, ibunya mempunyai darah Jamaica, Afrika dan Ireland, manakala bapanya berdarah campuran kulit putih dan Yahudi.

Ibu Frazer pula berdarah campuran Ireland dan Jamaica, manakala bapanya keturunan Jamaica. Kata Pamela, perbezaan kulit bagi pasangan kembar memang sangat jarang walaupun ia sering berlaku di kalangan adik-beradik.



"Kata doktor, kemungkinan itu adalah satu dalam sejuta," katanya.

Sementara itu, Frazer berkata, dia 'jatuh cinta pandang pertama' apabila melihat Candice dan Aleisha.

"Mereka kelihatan agak sama pada permulaannya, tetapi kini anak kami sangat berbeza," katanya.

Selain Candice dan Aleisha, pasangan Pamela - Frazer juga mempunyai seorang anak lelaki Brandon, 6. Mereka menghabiskan masa beberapa minggu di hospital sebelum dibenarkan pulang ke Hastings, Sussex Timur. Sejak itu, keunikan anak kembar mereka segera mencuri perhatian ramai.

p/s : Kuasa Allah.. 

Sumber : here

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment