Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Monday, March 26, 2012

Aku Stress Giler


Info : 4 Manusia Terkaya Di Malaysia Dan Syarikat-Syarikat Milik Mereka (5 Gambar)

Posted: 26 Mar 2012 06:34 AM PDT


Kali ni aku nak share pasal 4 manusia yang dalam list top 10 paling kaya di Malaysia serta syarikat-syarikat kepunyaan mereka. Mungkin ada diantara korang yang belum tahu. Layan~~ Credit to Muhammad Nur Hanief





p/s : Oooo rupe-rupenye ni la syarikat diorang.. Patut pun harta tak pernah habis.. Tapi harta dunia je la..




Amazing : Horseshoe Bend, Keindahan Sungai Yang #Superb Di Arizona (7 Gambar)

Posted: 26 Mar 2012 06:21 AM PDT

Bahagian utara Arizona dan selatan Utah, Us merupakan kawasan yang terkenal dengan landskap yang amat menakjubkan. Angin kuat yang membawa pasir gurun dan menghakis batu-batu gunung telah menghasilkan suatu pemandangan yang sangat cantik dan unik. Antara tempat yang terkanal ialah Taman Negara Grand Canyon, Bryce Canyon dan Taman Negara Arches. Tapi kali ni kami ingin berkongsi satu lagi tempat yang mempunyai keunikan yang tersendiri yang dikenali sebagai the Horseshoe Bend.


Horseshoe Bend ini merupakan sebuah sungai semulajadi yang berasal dari Sungai Colorado. Apa yang uniknya, bentuk sungai tersebut yang menyerupai ladam kuda membuatkan ia menjadi sebuah pemandangan yang sangat cantik.







Sumber : Here


Amazing : Navagio Beach, Pantai Paling Cantik Di Greece (10 Gambar)

Posted: 26 Mar 2012 06:07 AM PDT

Navagio Beach, atau lebih dikenali sebagai Shipwreck ialah sebuah pantai terpencil yang paling terkenal di Greece. Pantai ini dikenali sebagai Shipwreck kerana terdapat sebuah kapal penyeludup, Panagiotis yang terdampar di kawasan pantai tersebut.  Pantai ini juga merupakan antara pantai yang paling banyak diambil gambar dan menjadi syurga kepada jurugambar professional di Greece dan serata dunia.











p/s : Memang cantik.. Subhanallah.. 

Sumber : Here


Cool : [Video] "My Generasi", Menyingkap Kenangan Generasi 80-an

Posted: 26 Mar 2012 05:54 AM PDT


Kepada generasi 80-an, sila tengok video yang penuh makna ini. Mengimbau kembali zaman persekolahan kita dahulu. Memang best beb time tu.. Layan~~


p/s : Teringat zaman bercinta n permainan ketika sekolah dulu.. Sekarang ni mana ada dah.. credit to pembuat video ni.. genius!!

Sumber : here



WTF : 10 Pembedahan Kosmetik & Plastik Yang Horror (10 Gambar)

Posted: 26 Mar 2012 04:03 AM PDT

Berikut merupakan antara 10 pembedahan plastik dan kosmetik yang gagal.. 

10. Hang Mioku-the dancing slob.


9. Michael Jackson.


8. Pete Burns-the swollen canal.


7. Dennis Avner-aka James Cameron's inspiration for Avatar.


6. Eric Sprague-a lizard is officially a reptile again.


5. Amanda Lepore-the intolerable sex change.


4. Michaela Romanini –the dermal maniac.


3. Jackie Stallone-the mother of you knew who.


2. Jocelyn Wildenstein-I piss on you too.


1. Donatella Versace-an exaggerated description on foot.


p/s : Horror beb.. Mengigau la malam ni.. Hoho.. Korang boleh search dekat google untuk mengetahui dengan lebih lanjut pasal diorang nih.

Sumber : Here
Reply With Quote





Cool : Dua Peninju Wanita Yang Bersemangat Kental (5 Gambar)

Posted: 26 Mar 2012 01:22 AM PDT

Jom tenogk gambar 2 orang peninju tengah fight dalam gelanggang.. Memang bersemangat kental beb.. Dah macam bola golf dah melekat kat ppi peninju baju putih tu.. Pergh... memang kental..










 Sumber : Here




Kreatif : Koleksi Gambar Kahwin Yang Unik (14 Gambar)

Posted: 26 Mar 2012 01:03 AM PDT

Bagi yang nak berkahwin, boleh la ambik idea kat bawah ni sebagai gambar kahwin korang. asyik ambik gambar dekat sawah padi jer, boring gak kan? Kadang-kadang kita kene kreatif walaupon nampak macam bodoh jer.. Hehe















Sumber : Here



OMG : Apabila Pejabat 'Disimen' Secara Percuma (19 Gambar)

Posted: 26 Mar 2012 12:56 AM PDT

Cuba korang bayangkan jika pejabat korang disimen secara percuma macam dalam gambar kat bawah ni? Best tak? Ni semua kerja pemandu lori simen yang mabuk todi.. Habis musnah beb..






















Sumber : Here


OMG : Berhati-Hati Ketika Memotong 'Kenderaan' Berat (7 Gambar)

Posted: 26 Mar 2012 12:44 AM PDT

Kita mesti selalu berhati-hati ketika memandu terutamanya ketika memotong. Memang ramai manusia yang suka memotong apatah lagi kalau kenderaan berat yang perlahan berada di hadapan kita.  Memang sakit hati kan? Tapi, jangan sampai jadi macam gambar kat bawah ni yer. Hehe








p/s : Ha..kan tak pasal-pasal tayar kat atas.. ish3.. 

Sumber : Here


Berita : Wanita Iraq Dipukul Teruk Hingga Mati di San Diego

Posted: 25 Mar 2012 07:09 PM PDT


SAN DIEGO - Seorang wanita Iraq, yang cedera parah dan ditinggalkan satu nota memintanya agar balik ke negara asal minggu lalu, meninggal dunia semalam.

Shaima Alawadi, ibu berusia 32 tahun dan mempunyai lima anak, mengembuskan nafas terakhir semalam, kata Council on American Islamic Relations (CAIR), sebuah organisasi yang memperjuangkan kebebasan sivil bagi Muslim.

Dia dibekalkan dengan alat sokongan pernafasan sejak Rabu lalu setelah dicederakan di rumahnya. Mangsa ditemui oleh anak perempuannya di bilik tidur di rumah mereka di El Cajon, San Diego.

"Siasatan peringkat awal menunjukkan, satu nota berbaur ugutan ditemui berhampiran dengan tempat mangsa ditemui," kata pegawai polis El Cajon, Lt. Mark Coit. Pihak berkuasa tidak dapat mengatakan kandungan nota itu.

Bagaimanapun menurut anak perempuan Shaima, nota itu meminta mereka kembali ke Iraq selain memanggil mereka sebagai "pengganas." Menurut polis, nota yang serupa ditinggalkan di luar rumah mereka awal bulan ini, tetapi keluarga itu tidak membuat laporan.

"Seminggu yang lalu, mereka meninggalkan satu surat yang mengatakan 'ini negara kami, bukan anda punya, anda pengganas," kata  Fatima Al Himidi kepada KGTV. Hanif Mohebi, pengarah eksekutif CAIR cabang San Diego berkata, keluarga itu berhijrah ke Amerika Syarikat pada pertengahan 1990-an.

Pasangan itu mempunyai tiga anak perempuan dan dua lelaki berusia antara lapan dan 17 tahun. El Cajon antara kawasan yang mempunyai ramai orang Iraq. Fatima berkata, tiada barang yang hilang dari rumah mereka dalam kejadian itu.

Oleh itu, dia percaya kejadian ini bermotifkan kebencian.

p/s : Kekejaman semakin menjadi-jadi.. 

Sumber : Here


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment