Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Sunday, April 29, 2012

Aku Stress Giler


Cun : Cikgu Wanita BI China Kini Menjadi Sensasi Di Internet (8 Gambar)

Posted: 29 Apr 2012 08:13 AM PDT

Seorang cikgu wanita dari Universiti Guangdong tiba-tiba menjadi terkenal serta sensasi di internet. Nama cikgu ini adalah Lin Xuewei. Dia menjadi terkenal bukan kerana seksi atau pakaiannya yang singkat tetapi kerana kecantikan semulajadinya. Dia dipanggil 'Goddess Sister'.  

Sadis : Ratusan Anjing Diselamatkan Sebelum Dibunuh Dan Dijual (8 Gambar)

Posted: 29 Apr 2012 07:54 AM PDT

Seminggu yang lepas di Yunnan, Kunming, China, pihak berkuasa berjaya menahan serta memberkas sebuah trak yang membawa ratusan ekor enjing sebelum semuanya dibunuh dan dijual. Beberapa ekor anjing ini dikatakan sangat lemah kerana tidak diberi makan atau minum. Selain itu, kebanyakkan anjing ini telah disumbat dalam sangkat yang sangat kecil. 





WTF : Lelaki Terlampau Konfiden Dengan Fesyen Terkininya (7 Gambar)

Posted: 29 Apr 2012 07:38 AM PDT

Lelaki Terlampau Konfiden Dengan Fesyen Terkininya..
Ni dah la pakai macam ini tapi masih berani nak makan di khalyak orang ramai.


OMG : Rupa Selebriti Terkenal Dunia Sebelum VS Selepas Photoshop (12 Gambar)

Posted: 29 Apr 2012 02:13 AM PDT

Rupa Selebriti Terkenal Dunia Sebelum VS Selepas Photoshop..
They don't look like you think they are...

Serius : CIA Hasilkan Rupa A. Hilter Sekiranya Dia Larikan Diri (5 Gambar)

Posted: 29 Apr 2012 01:51 AM PDT

CIA Hasilkan Rupa A. Hilter Sekiranya Dia Larikan Diri..
Mereka ingat mungkin Hilter akan tukar rupanya sekiranya dia sempat larikan diri..


Cool : Gambar Nora Danish Semasa Umrah Di Mekah (5 Gambar)

Posted: 29 Apr 2012 01:28 AM PDT

Gambar Nora Danish Semasa Umrah Di Mekah..
Nora Danish telah bertolak ke Mekah untuk mengerjakan umrah bersama ahli keluarga semasa hari persandingan Fasha dan Jejai. Mari lihat gambar Nora Danish di Mekah.
p/s: stay cute!! :-P


via : facebook.com

OMG : Keadaan Sekitar Ibu Kota Yang #Bersih? Selepas #Bersih

Posted: 29 Apr 2012 01:12 AM PDT

Keadaan Sekitar Ibu Kota Yang #Bersih? Selepas #Bersih
Idea untuk menjadikan PRU13 yang adil dan saksama memang satu idealogi yang mantap. Satu semua orang yang inginkan keadilan patut sokong #Bersih. Tetapi kalau #Bersih ini hanya dianjurkan oleh pihak yang hanya untuk kepentingan peribadi mereka seperti ini menjadi ketua negara serta mendapat, jadi mereka adalah #shithead. (Problem?). Selain itu, orang ramai yang menyokong #Bersih itu kena juga berwaspada kerana keadaan menjadi huru hara selepas seketika. Cuba bandingkan #Bersih di Sarawak, Sabah dan luar negara, sekiranya semua yang berhimpun dapat menghormati satu sama lain, langsung tak ada kekecohan yang berlaku. Namun sebaliknya berlaku di sebelah ibu kota. Keadaan yang menjadi tidak terkawal dan pihak berkuasa pula terpaksa melakukan sesuatu. Bila pihak berkuasa ini melakukan sesuatu, mereka dianggap "pengkhianat dan bodoh dan oran paling kejam di negara kita". Bila pihak berkuasa ini tidak melakukan sesuatu untuk meredakan keadaan, mereka dianggap "pemalas, dan tak pandai buat kerja". Menurut rakan lain yang berada di Dataran Merdeka, pihak berkuasa ini hanya bertindak bila segelintir yang berhimpun ini membuat kekecohan. Adakah anda mahu "Segelintir" ini bertanggungjawab ke atas negara kita? Selain itu, satu lagi yang orang di negara kita #terer sangat adalah mengotorkan kawasan dan beredar. Ini bukan sahaja berlaku di #Bersih tetapi juga di semua tempat seperti IPTA dan sekolah. Bagi mereka, tugas membersihkan hanya dilakukan oleh cleaner. Kalau anda rasa anda #Bersih, anda juga patut #Bersih kan kawasan selepas menyuarakan Suara Rakyat anda. 
p/s: jangan nak marah orang Barisan Nasional kerana nak ikut #Bersih. Adakah anda lupa yang #Bersih ini untuk menyuarakan Suara Rakyat untuk memastikan keadilan dalam PRU13 akan datang? #Bersih bukan satu kempen oleh pembangkang untuk meraih undi. 


Serius : China Hasilkan Tandas Mini Pada Tempat Duduk Pemandu (8 Gambar)

Posted: 29 Apr 2012 12:45 AM PDT

China Hasilkan Tandas Mini Pada Tempat Duduk Pemandu..
Bagi yang di China, kini kalau anda sakit perut atau ingin buang air semasa memandu, anda boleh lakukan semuanya di atas tempat duduk anda sahaja. Kenapa? Sebab tandas mini pada tempat duduk telah dicipta.




{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment