Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Tuesday, June 12, 2012

Aku Stress Giler


Horror : Imej Wanita Seram Pada Pokok Di Kedah (3 Gambar)

Posted: 12 Jun 2012 06:40 AM PDT


Gempar di Kedah khususnya bagi penduduk di kampung gunung dipinggir taman rekreasi Gunung Keriang Kedah. Ini disebabkan terdapat jelmaan wajah mirip seorang wanita yang muncul pada sebatang pokok pelik jenis akasia di taman itu.

Menurut seorang penduduk disitu 3 malam berturut turut penduduk sekitar mendakwa mendengar tangisan seorang perempuan dari pokok akasia ini. Tidak lama selepas itu satu lagi peristiwa misteri berlaku pada batang pokok pelik ini.


Seorang kanak kanak melihat bentuk manusia dari paras kepala hingga kepinggang dengan mirip wajah seorang wanita berambut panjang mengurai. Ia didakwa mula kelihatan pada Khamis lepas.

Penemuan misteri ini menarik perhatian orang ramai untuk melihat dengan lebih dekat wajah manusia tersebut. Namun ada pula didakwa melakukan pemujaan di perdu pokok untuk niat tertentu.


p/s : Mungkin hanya kebetulan. Hanya sekadar berkongsi.. Jangan sampai benda2 macam ni mensyirikkan korang yer.. 

Sumber : Here

WTF : Dah Takde Design Lain Ker? (2 Gambar)

Posted: 12 Jun 2012 05:36 AM PDT

Ini dinamakan Pooping Dog Lamps yang dihasilkan oleh Whatshisname dari United Kingdom. Dah takde design lain ke? Macam-macam la..



Sumber : Tiba2

WTF : #Dafuq Kalau Ada Lelaki Beli Benda Ini.. (2 Gambar)

Posted: 12 Jun 2012 05:27 AM PDT

#Dafuq Kalau Ada Lelaki Beli Alat Ini..
Ada ke guna alat macam ni?



Epik : Rupa Sebenar Alien Di Dalam Game "Space Invader" (3 Gambar)

Posted: 12 Jun 2012 05:15 AM PDT

Game Space Invader direka oleh Tomohiro Nishikado dan dikeluarkan pada tahun 1978. Ia adalah antara game yang paling popular sepanjang zaman walaupun grafik dalam 2D dan pixelated sahaja.

Zaman sekarang teknologi grafik untuk game sudah begitu maju, jika Space Invader ini dibuat dengan teknologi grafik yang ada sekarang, bagaimanakah rupa sebenar alien-alien ini? Di bawah adalah gambar realistik dua alien utama yang menceroboh ruang dalam permainan Space Invader. Ianya dihasilkan oleh Tom Carruthers. Game nih memang epic!! 




p/s : Memang game feveret dulu2 nih.. 

Sumber : Tiba2

Cool : Mari Dengar Muzik Lama Di Muzium Bunyi Terancam (Gambar)

Posted: 12 Jun 2012 05:08 AM PDT

Museum Of Endangered Sound (Muzium Bunyi Terancam) yang di asaskan oleh Brendan Chilcutt pada awal Januari 2012. Ianya merupakan satu online archieve yang mengumpulkan bunyi-bunyi daripada teknologi dan gadget elektronik lama.

Mungkin bunyi-bunyi daripada teknlogi dan gadget elektronik lama ini semakin terancam dan sudah tidak akan didengari lagi pada hari ini. Dengan adanya muzium ini, generasi akan datang akan dapat mendengar bunyi-bunyi asal daripada teknologi sebelum mereka. Ini suatu idea yang sangat baik.

Anda boleh sendiri ke laman web Museum Of Endangered Sound untuk mendengar beberapa sampel bunyi yang dikumpulkan seperti bunyi game Tetris, muzik permulaan Windows 95 dan beberapa lagi bunyi-bunyi lain seperti ditunjukkan dalam gambar di bawah. Mungkin anda sendiri tidak pernah berpeluang untuk mendengarnya sebelum ini.


p/s : Mungkin ramai budak2 sekarang yang tak tahu bunyi gadjet2 klasik nih.. 

Sumber : Here


Sadis : Budak 11 Tahun Mati Dilanggar Lari Pemandu Audi Hitam (10 Gambar)

Posted: 12 Jun 2012 03:57 AM PDT

Budak 11 Tahun Mati Dilanggar Lari Pemandu Audi Hitam.
Cerita ini menunjukkan betapa manusia sekarang apabila melakukan sesuatu yang salah selalu melarikan diri dan tidak mengaku.
Seorang budak perempuan yang baru berusia 11 tahun, Zhu Qian habis lewat pada hari kejadian kerana mempunyai kelas solekan di sekolah. Seorang saksi, Mr. Li menyatakan gadis ini berjalan dengan elok di atas jalan pejalan kaki tetapi sebuah kereta Audi yang memandu terlampau laju tiba-tiba menuju ke arah dia. Kereta Audi tersebut dipandu oleh remaja yang baru berusia 18 tahun, Zhu X telah melanggar lampu isyarat merah dan kerana terlampau laju dia langsung tak terkawal keretanya. Selepas melanggat budak tersebut, dia berhenti untuk dua saat sebelum terus beredar dari situ. Budak tersebut didapati terbuang sejauh 10 meter dan telah diheret sejauh 26.5 meter. Akhirnya Zhu X berjaya ditahan dengan keretanya kini dibawa untuk siasatan pada 10 malam hari kejadian di rumahnya.

Cool : Hitachi Seaside Park, Syurga Bunga Di Ibaraki, Jepun (10 Gambar)

Posted: 12 Jun 2012 03:37 AM PDT

Hitachi Seaside Park yang terletak di Hitachinaka, Ibaraki, Jepun adalah 'syurga' bunga yang sering menjadi tumpuan ramai pelancong. Taman ini seluas 3.5 hektar dan kecantikkan bunganya sentiasa memukau ramai orang sepanjang tahun. Semua bunga ini ditanam di atas "Miharashi No Oka" iaitu sebuah bukit yang boleh dilihat dari Pacific Ocean. Bunga yang paling terkenal di sini adalah Nemophilas iaitu bunga berwarna biru. Pada musim bunga, sebanyak 4.5 juta kuntum bunga dapat ditemui. Selain itu, terdapat juga 170 jenis bunga tulip di sini. Di dalam taman ini juga terdapat taman tema kecil dan laluan untuk penunggang basikal.

Genius : [Video] Alat Yang Paling Genius Untuk Orang Botak

Posted: 12 Jun 2012 03:06 AM PDT

Alat Yang Paling Genius Untuk Orang Botak.
Satu jenis serbuk yang mampu menolong orang yang mempunyai masalah keguguran rambut serta botak .


Serius : Keadaan Langit Di Sabah Yang Menakjubkan (3 Gambar)

Posted: 12 Jun 2012 02:34 AM PDT

Keadaan Langit Di Sabah Yang Menakjubkan.
Adak mengerikan tetapi juga menakjubkan kerana ini jarang berlaku. 
sumber : 1sabah.net

WTF : Ada Tak Orang Nak Beli Mi Segera Ini? (2 Gambar)

Posted: 11 Jun 2012 10:37 PM PDT

Ada Tak Orang Nak Beli Mi Segera Ini?
Mi Sup Untuk .........



WTF : Apa Yang Doktor Ini Nak Pada Mereka Semua? (2 Gambar)

Posted: 11 Jun 2012 08:23 PM PDT

Apa Yang Doktor Ini Nak Pada Mereka Semua?
Apa motif mereka ye?



OMG : Anda Rasa Dia Wanita Atau Lelaki? (2 Gambar)

Posted: 11 Jun 2012 08:10 PM PDT

Anda Rasa Dia Wanita Atau Lelaki?
Agak NSFW sikit ni...




Fakta : Apa Remaja Masa Kini Buat Apabila Tiba Di Kawasan Peranginan? (2 Gambar)

Posted: 11 Jun 2012 07:21 PM PDT

Apa Remaja Masa Kini Buat Apabila Tiba Di Kawasan Perangian? Gambar ini berlaku di USA tetapi lambat laun ianya akan tiba di negara kita. Selepas berjam-jam perjalanan untuk ke tempat peranginan, ini saja yang aktiviti remaja ini setiba di sana. Memang stress... 


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment