Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Tuesday, June 19, 2012

Aku Stress Giler


OMG : Kerja Gila Seorang Bapa Terhadap Anaknya Di Guangzhou, China (5 Gambar)

Posted: 19 Jun 2012 05:24 AM PDT


Seorang lelaki telah memegang anaknya di luar tingkap pada tingkat 6 sebuah flat setelah bergaduh dengan isterinya. Lelaki itu hanya menampung anak perempuannya yang berusia 3 tahun itu dengan kakinya sahaja dan kadang-kadang hanya memegang anaknya itu dengan sebelah tangan, kata saksi di tempat kejadian. 

Pihak polis berjaya memujuk lelaki tersebut dan anaknya berjaya diselamatkan tanpa sebarang kecederaan. Lelaki tersebut dipercayai berada di bawah pengaruh dadah.





p/s : Gila punya bapak.. 

Sumber : Here


WTF : Thailand's Got Talent Dikejutkan Dengan Aksi Wanita Separa Bogel (8 Gambar)

Posted: 19 Jun 2012 05:06 AM PDT


Kejutan telah berlaku di pentas Thailand's Got Talent dimana salah seorang pesertanya, Duangjai Jansauoni membuka baju dan menampakkan buah dadanya di atas pentas. Beliau kemudiannya mencurahkan cat di badannya lalu melukis di kanvas menggunakan buah dadanya itu. 



Duangjai layak ke pusingan seterusnya selepas dua orang juri lelaki memberikan jawapan Ya kepadanya. 

Sumber : Here


OMG : [Video] Ujian Nuklear Amerika Dahulu Kala

Posted: 19 Jun 2012 01:41 AM PDT




Ujian nuklear yang paling kontroversi dalam sejarah America dikenali sebagai Operation Plumbbob yang dijalankan pada 28 Mei sehingga 7 Oktober 1957. Ujian nuklear ini diadakan di Nevada Test Site. Lebih 29 letupan nuklear dihasilkan dan antara bahan eksperimen pada zaman itu ialah Babi. lebih 1200 ekor babi digunakan sebagai bahan eksperimen tersebut. 

Babi digunakan kerana struktur kulitnya ialah paling hampir dengan kulit manusia. Walau bagaimanapun, ujian ke atas babi dikatakan sebagai gagal kerana babi mempunyai daya tahan terbakar 3 kali lebih kuat daripada manusia. Jom tengok video kat bawah nih.


p/s : Hidup lagi babi-babi tu.. mesti terseksa gler..

Sumber : Here

Info : Di Sebalik Tabir Siri Televisyen Teletubbies (6 Gambar)

Posted: 19 Jun 2012 01:11 AM PDT


Rasanya budak-budak sekarang ramai yang dah tak tau pasal Teletubbies ni. Jom baca sikit kat bawah nih.

Mungkin korang sangka penggambaran siri ini di buat dalam sebuah studio, tapi sebenarnya Teletubby-land terletak di tengah-tengah sebuah kawasan ladang yang dinamakan Sweet Knowle, di luar bandar Warwickshire, England.

Orang yang memainkan peranan penting di sebalik kostum alien-alien comel ini ialah. Simon Shelton sebagai Tinky Winky, John Simmit sebagai Dipsy, Nikky Smedley sebagai Laa-Laa dan Pui Fan Lee sebagai Po.

Tinggi sebenar Tinky-Winky hampir mencecah 10 kaki, manakala Dipsy (9 kaki), Laa-Laa (8kaki 6 inci) dan Po (6 kaki 6 inci). Untuk menghasilkan ilusi, penggambaran siri televisyen ini memastikan segala objek yang digunakan akan diskalakan mengikut kesesuaian dunia dunia Teletubbies.




Pelakon disebalik watak Teletubbies..


Dari kiri : Lala, Tinky Winky, Po, Dipsy


Sumber : Here


Review Filem : Trailer Rasmi & Sinopsis Juvana The Movie 2012

Posted: 19 Jun 2012 12:58 AM PDT


Seperti yang korang tau, Drama Juvana yang iditayangkan di TV3 dulu memang menjadi suatu fenomena. Korang pun mesti tau yang file Juvana The Movie akan dikeluarkan dalam tahun ini. So, kali ni aku nak share dengan korang sinopsis dan profile watak-watak dalam filem ni. Layan je la..

Trailer..


Profil Watak & Sinopsis Filem
















p/s : Bagi yang minat cerita ni, boleh la nantikan kemunculannya di pawagam.. 

Sumber : Here

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment