Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Monday, August 13, 2012

Aku Stress Giler


OMG : Lagi Orang Malaysia Kata Sabah/Sarawak Tinggat Atas Pokok (Gambar)

Posted: 13 Aug 2012 08:02 AM PDT

Mesti orang yang kata macam-macam pasal negeri Sarawak dan negeri Sabah ini orang yang tak belajar Geografi dalam kelas. Patut kah korang kata di Borneo tak ada baldi. Nak tambah lagi, kata orang Borneo pula pakai cawat. C'mon lah kalo ada masa datanglah ke sini dan anda akan tahu betapa majunya negeri-negeri di Borneo. Tak baik kutuk orang kalau anda sendiri pun tak tahu. Kesian memang cetek pemikiran anda. hihi.


Serius : Dia Pasti Akan Menyesal Dengan Tatu Ini (Gambar)

Posted: 13 Aug 2012 07:57 AM PDT

Dia Pasti Akan Menyesal Dengan Tatu Ini.
Adakah dia berfikir dulu sebelum membuat tatu ini eh?


OMG : Kenapa Dengan Rambut Naomi Campbell? (7 Gambar)

Posted: 13 Aug 2012 07:52 AM PDT

Kenapa Dengan Rambut Naomi Campbell?
Rambut gugur ke ni???

Cool : Ibu Anjing Selamatkan Anaknya Dari Rumah Terbakar (5 Gambar)

Posted: 13 Aug 2012 07:48 AM PDT

Seekor ibu anjing telah menyelamatkan semua anak anjingnya yang baru berusia 10 hari do Santa Rosa de Temuco, Chile. Dia telah mengeluarkan anak anjing itu dari rumah terbakar dan kemudian masukkan mereka ke dalam kereta bomba.  

Cute : Penyokong Kanak-kanak Paling Comel Sepanjang Olimpik (15 Gambar)

Posted: 13 Aug 2012 07:42 AM PDT

Penyokong Kanak-kanak Paling Comel Sepanjang Olimpik.

WTF : Remaja Malaysia Kini Semakin Menjadi-Jadi Di Facebook (Gambar)

Posted: 13 Aug 2012 07:32 AM PDT

Remaja Malaysia Kini Semakin Menjadi Di Facebook.
Adakah patut ko panggil kawan ko tetek?


WTF : Atlet Negara Terlepas Tuduhan Rogol Kerana Punya Masa Depan Cerah (Gambar)

Posted: 13 Aug 2012 07:27 AM PDT

Atlet Negara Terlepas Tuduhan Rogol Kerana Punya Masa Depan Cerah.
Adakah ini satu alasan yang munasabah?


Atlet negara yang kami maksudkan adalah Noor Afizal Azizan yang baru sahaja terlepas dari hukuman penjara apabila Mahkamah Rayuan membenarkan permohonannya bagi mengekalkan keputusan Mahkamah Sesyen membebaskannya dengan perintah berkelakuan baik selama lima tahun dengan ikat jamin RM25,000 kerana merogol gadis bawah umur memandangkan dia mempunyai masa depan yang baik.
Noor Afizal mewakili negeri Sembilan antara 2004-2010 dan pada masa sama mewakili Malaysia dalam kategori remaja selama lima tahun antara 2004-2008. Dia juga bertanding dalam kejohanan terbuka antarabangsa Thailand, April lalu.
Dia dijangka mewakili Kedah dalam beberapa kejohanan akan datang seperti kejohanan terbuka antarabangsa Kuala Lumpur 2012.
Mahkamah Sesyen Melaka melepaskan Noor Afizal dengan bon jaminan berkelakuan baik selama lima tahun bernilai RM25,000 dengan seorang penjamin selepas mengaku salah merogol seorang gadis bawah umur di sebuah hotel di Ayer Keroh, Melaka antara 12.30 pagi dan 5 pagi pada 5 Jun 2009.

Cool : "Kumutoto Toilets", Tandas Aneh Di Wellington, New Zealand (6 Gambar)

Posted: 13 Aug 2012 02:31 AM PDT


Tandas awan yang aneh ini terletak di Synergy Plaza, Daerah Kumutoto Wellington, New Zealand. Tandas ini dibina menyerupai bentuk raksasa laut sempena memperingati sejarah maritim negara tersebut. 





Sumber : here

Lawak : [Video] Apabila Metallica Menyanyi Lagu Raya

Posted: 13 Aug 2012 02:19 AM PDT


Layan je la lagu Musafir Di Aidilfitri nyanyian Metallica. Diorang ni sebenarnya buat konsert tribute to Allahyarham S.Jibeng selaku penyanyi asal lagu ni.. hehe.. Layan..


p/s : Rakyat Malaysia mmg kreatif.. hehe

Sumber : here

Info : Kenapa Spender Lelaki Dijual Dalam Kotak, Perempuan Berselerak? (InfoGraphic)

Posted: 13 Aug 2012 02:09 AM PDT

Nak tau tak kenapa spender lelaki dijual dalm kotak tapi yang perempuan dijual secara gantung atau longgok? hehe.. Jom tengok karya kreatif admin blog loveydoveydoo.com kat bawah nih..

Apabila perempuan memilih seluar dalam.... 



Apabila lelaki memilih seluar dalam...



p/s : Korang setuju tak? Hehehe.. 

Sumber : Lovey

WTF : Berkhalwat Dengan Alasan Penat Shopping Raya (Gambar)

Posted: 13 Aug 2012 01:59 AM PDT


KUALA LUMPUR – Pasangan kekasih memberi alasan menyewa di sebuah hotel selepas penat membeli-belah pakaian dan barangan sempena Aidilfitri ketika dicekup Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), awal pagi semalam.

Wanita yang hanya berkemban dengan tuala itu dicekup bersama pasangannya yang hanya memakai seluar pendek di hotel berkenaan pada jam 1 pagi.

Ketua Pegawai Penguatkuasa Jawi, Wan Jaapar Wan Ahmad berkata, wanita berusia 24 tahun itu membuka pintu bilik selepas pintu bilik diketuk.

"Wanita itu memberi alasan hanya dia seorang diri tidur di dalam bilik berkenaan, namun pemeriksaan lanjut menemui seorang lelaki menyorok di tandas," katanya.

Menurutnya, lelaki berusia 24 tahun itu memberi alasan dia tertidur di dalam bilik selepas membeli-belah.

"Difahamkan lelaki terbabit tidak bekerja, manakala pasangannya bekerja di sebuah syarikat swasta," katanya.

Dalam operasi yang berasingan yang dijalankan bersama Jabatan Imigresen Kuala Lumpur, sepasang kekasih yang berasal dari Kota Bharu, Kelantan dicekup khalwat di sebuah hotel berasingan.

Beliau berkata, lelaki berusia 42 tahun itu sudah berkahwin, manakala pasangannya berusia 18 tahun tidak mempunyai pekerjaan.

"Pasangan berkenaan juga memberi alasan membeli-belah sempena Aidilfitri. Pada awalnya lelaki berkenaan memberi alasan gadis terbabit merupakan tunangnya," katanya.
Kedua-dua pasangan terbabit antara 23 individu yang dicekup khalwat di lima hotel bajet sekitar ibu kota.

Beliau menasihati ibu bapa memantau anak mereka kerana kebanyakannya yang dicekup khalwat memberi alasan membeli-belah bersama pasangan di sini.

"Ibu bapa harus bertanggungjawab, jangan memberi kelonggaran dan kebebasan terhadap anak mereka kerana khuatir mereka akan terlanjur di hotel bajet," katanya.

Operasi selama empat jam itu dijalankan mengikut Seksyen 27 Akta 559 Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah Persekutuan) 1997, jika disabit kesalahan boleh didenda RM3,000 atau dua tahun penjara. 

p/s : Penat shopping dosa.. 

Sumber : here

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment