Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Wednesday, August 15, 2012

Aku Stress Giler


OMG : Villa Yang Dibina Atas Bumbung Shopping Mall (4 Gambar)

Posted: 15 Aug 2012 05:17 AM PDT


Zhuzhou ialah bandar kedua terbesar di daerah Hunan, China dan merupakan bandar industri yang mempunyai kepakaran dalam metallugy, membuat mesin, bahan kimia dan membina bahan-bahan asas pembinaan. 

Dengan populasi memcecah 4 juta orang, bandar ini amat padat dan membuatkan tempat tinggal menjadi terhad. Oleh itu, sebuah syarikat pembinaan telah mendapat satu idea iaitu dengan membina 4 buah villa di atas bumbung bangunan sebuah shopping mall di Jituan International Plaza. 4 buah villa itu tersorok diatas bangunan 8 tingkat sehinggakan ramai yang tidak mengetahui mengenai villa tersebut.




Sumber : Here

Cool : Kerusi Pejabat Yang Mampu Buat Anda Gembira (3 Gambar)

Posted: 15 Aug 2012 05:07 AM PDT


Dr Patrik Kunzler dan seorang ereka, Ben Fluri telah mencipta sebah kerusi pejabat yang mampu membuat anda lebih gembira. Kerusi yang dinamakan LimbIC ini mempunyai bentuk unik ini tidak mempunyai tempat menayndar dan pemegang tangan seperti kerusi biasa. Ia diperbuat dari dua 'carbon  shell' yang digunakan dalam pembuatan kereta Formula 1. Tempat duduk kerusi ini juga dikatakan amat baik untuk postur badan dan dapat bergerak mengikut pergerakan pengguna.

 

p/s : Sebiji kerusi ni berharga £5,400.. mampu?? 

Sumber : Here

Serius : Adakah Ini Juruterbang Tercantik Di Dunia? (5 Gambar)

Posted: 15 Aug 2012 03:29 AM PDT


Wanita bernama Wang Zhiqian ini terlihat sangat indah dan lembut, dengan mata lebar, bulu mata lebat dan pipi putih gebu. "Sebagai juruterbang, tidak kira walau apa jenis jantina anda, anda harus mempunyai keberanian dan sikap berhati-hati. Tidak ada pengecualian bagi saya, "katanya dalam sebuah wawancara.

Wang Zhiqian memulakan kerjayanya sebagai seorang pramugari dengan Sichuan Airlines dan pernah dianugerahkan gelaran "Top 10 Flight Attendant" di syarikat penerbangan itu.

"Saya tidak pernah membayangkan akan menjadi seorang juruterbang suatu hari nanti. Sekarang, saya berasa seperti sedang terbang di langit, "kata Wang.


Di Academy Kesenian Hainan, dia mengambil jurusan menari. Setelah lulus, dia masuk ke Sichuan Airlines Art Troupe dan melakukan pertunjukan di banyak kesempatan. Pada masa yang sama, dia juga menjadi seorang pramugari syarikat penerbangan. Dia begitu berkeinginan belajar tentang pengawalan kabin dan banyak menghabiskan waktunya dengan belajar tentang pesawat.

Pada tahun 2004, ketika Sichuan Airlines sedang mengalami reformasi, mereka mengambil juruterbang dari kakitangan mereka sendiri. Kesempatan ini membuatkan Wang membuat keputusan mengambil ujiansebagai juruterbang. Akhirnya, kegigihannya membantunya lulus ujian dan memperoleh kesempatan untuk pergi ke Amerika Syarikat untuk amali.

Pada bulan Jun 2006, Wang kembali bekerja untuk Sichuan Airlines. Pada hari dia mengenakan seragam juruterbang, dia membantu memuji diri dengan mengatakan, "Saya saya sangat tampan. "

Meskipun tidak memiliki banyak pengalaman, dia terkenal di China kerana keberaniannya dan kecantikannya.

Bahkan setelah menjadi juruterbang, dia masih belum puas dengan prestasi dan ingin meningkatkan dirinya sendiri. Ketika ini, meskipun dia telah terbang sendiri untuk 200 jam, dia memiliki hasrat yang lebih tinggi, iaitu dengan menjadi kapten penerbangan suatu hari nanti.




p/s : Boleh tahan gak la.. 

Sumber : Here

OMG : Ada Lagi Orang Tak Puas Hati Kemenangan Pandelela Rinong (3 Gambar)

Posted: 15 Aug 2012 02:06 AM PDT

Ada Lagi Orang Tak Puas Hati Kemenangan Pandelela Rinong.
Satu berita yang dikeluarkan oleh Yahoo semalam mendapat komen daripada seorang lagi orang yang agak kurang puas hati dengan kemenangan Pandelela Rinong. Dia menyatakan yang semua ini bukan kerana kerja keras Rinong.Kalau ko dapat, bagus lelaki ini yang wakil negara untuk mendapat pingat emas. 

Baca komen dari Den :

Cute : Kucing Yang Memakai Topi Versi Buah Tembikai (5 Gambar)

Posted: 15 Aug 2012 01:00 AM PDT

Kucing Yang Memakai Topi Versi Buah Tembikai.

OMG : Kenapa Polis Serbu Rumah Usang ini? (Gambar)

Posted: 15 Aug 2012 12:36 AM PDT

Kenapa Polis Serbu Rumah Usang ini?
Sebab dalam tu penuh dengan pokok ganja..


OMG : Minta Tolong Semua Orang Cari Lelaki Yang Bakar Gadis Ini (Gambar)

Posted: 15 Aug 2012 12:19 AM PDT

Minta Tolong Semua Orang Cari Lelaki Yang Bakar Gadis Ini.
Apa dah jadi dengan manusia sekarang.


Cool : Pejabat IBM Yang Berteknologi Tinggi Di Rom (10 Gambar)

Posted: 15 Aug 2012 12:03 AM PDT

Pejabat IBM Yang Berteknologi Tinggi Di Rom.
Satu pejabat baru untuk syarikat IBM telah dibina di Rom dengan rekaan yang sangat cantik dan menarik. 

Genius : Lelaki Tanpa Tangan Hasilkan Tangan 'Besi' Sebagai Ganti (5 Gambar)

Posted: 14 Aug 2012 07:46 PM PDT

Seorang lelaki yang berusia 51 tahun di China telah kehilangan kedua-dua belah tangannya semasa menghasilkan bom untuk memancing. Dia juga tidak mempunyai duit yang cukup untuk membayar tangan palsu yang bukan original. Jadi dia telah menghasilkan tangan 'besi' sendiri menggunakan segala besi yang dia ada agar dia dapat kembali menolong keluarganya. 

Cool : Cinta, Cara Memulihkan Gadis Dengan Anorexia (13 Gambar)

Posted: 14 Aug 2012 06:31 PM PDT

Cara Memulihkan Gadis Dengan Anorexia.
Laura Wilson, 28 tahun hanya mempunyai berat 38kg semasa dia berkahwin. Memang hanya nampak tulang je. Tetapi kerana cinta dan keinginan untuk menjadi seorang ibu telah mengubahnya. Selama ini dia hanya makan kacang hijau dan sekeping coklat setiap hari. Dua bulan selepas itu, dia pengsan dan masuk wad. Doktor memberitahunya sekiranya dia terus begini, dia bakal kehilangan bayinya. Jadi, dia tekad untuk mengubah hidupnya. 

Cool : Reaksi Muka Perenang Beirama Olimpik Yang #Lawak (12 Gambar)

Posted: 14 Aug 2012 03:12 PM PDT

Reaksi Muka Perenang Beirama Olimpik Yang #Lawak.
Memang buat dengan penuh perasaan.

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment