Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Monday, August 6, 2012

Aku Stress Giler


Serius : Mr Bean Aka Rowan Atkinson Dulu VS Sekarang (7 Gambar)

Posted: 06 Aug 2012 07:43 AM PDT

Mr Bean Aka Rowan Atkinson Dulu VS Sekarang.

Rupa pada zaman muda :



Rupa pada masa kini :

Cool : Cara Menghasilkan Pulau Buatan Manusia (14 Gambar)

Posted: 06 Aug 2012 07:36 AM PDT

Cara Menghasilkan Pulau Buatan Manusia.
Permintaan yang tinggi di Dubai membuat ramai yang sangat ingin memiliki pulau sendiri. Jadi kebanyakkan pulau ini telah dihasilkan untuk menjadi hak milik mereka. Mari lihat sendiri cara mambuat pulau itu..

Serius : Miley Cyrus Dan Bentuk Badan Yang Terkini (4 Gambar)

Posted: 06 Aug 2012 07:29 AM PDT

Miley Cyrus Dan Bentuk Badan Yang Terkini.
Ini rupa bentuk badan Miley Cyrus pada tahun 2011.


Ini pula pada tahun 2012..

Serius : Dulu Kurus Kini Menjadi Gadis Paling 'Tough' (12 GambaR)

Posted: 06 Aug 2012 07:24 AM PDT

Dulu Kurus Kini Menjadi Gadis Paling 'Tough'.
Semasa kecil, Anne Freitas sangat kecil dan kurus. Selepas melihat ramai atlit mempunyai tubuh yang sangat menarik. JAdi dia pun mulai bersenam untuk menjadi seperti atlit tersebut. Cuba tengok apa yang terjadi kepada Anne selepas beberapa tahun. 

 \

OMG : Rakyat China Apabila Berada Di Dalam Kedai IKEA (12 Gambar)

Posted: 06 Aug 2012 07:14 AM PDT

Rakyat China Apabila Berada Di Dalam Kedai IKEA.
Memang orang negara kita tak ada bezanya tetapi apabila rakyat China berada di dalam IKEA, suasananya lebih teruk. Kenapa? Sebab mereka mempraktikkan motto IKEA iaitu 'Our Home is Your Home' dengan cara di bawah ini..

Amazing : "Kinetic Rain" Di Lapangan Terbang Changi, Singapura (2 Gambar)

Posted: 05 Aug 2012 09:14 PM PDT

Kinetic Rain ialah sebuah arca yang dihasikan oleh ART+COM. Satu Kinetic Rain terdiri dari 608 ketulan Aluminum bersalut Copper yg berbentuk titisan air. Setiap satu titisan air ini boleh bergerak keatas dan kebawah dan pergerakan menggunakan motor itu dikawal oleh komputer yg telah diprogramkan. Sila rujuk video untuk lebih memahami konsep Kinetic Rain.




p/s : Amazing.. Singapore mmg advanced dalam bidang teknologi nih..

Sumber : Here

Serius : Hanya Di China, Kolam Renang Dalam Van (4 Gambar)

Posted: 05 Aug 2012 08:55 PM PDT

Boleh la korang try buat kalau ade van kat umah. Yela kan, nak buat kolam renang tak mampu.. buat dalam van je la.. hee

Kesian : Kanak-Kanak 3 Tahun Mati Ditindih 8 Ahli Keluarga

Posted: 05 Aug 2012 08:47 PM PDT


BUKIT MERTAJAM – Seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun mati apabila lapan ahli keluarganya termasuk pembantu rumah warga Indonesia menjalankan upacara pemujaan dengan menindih tubuhnya di Bukit Minyak di sini malam Ahad.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT), ACP Azman Abd Lah berkata kejadian pukul 10 malam itu disedari bapa saudara mangsa yang secara kebetulan berkunjung ke rumah itu.

"Saksi yang curiga melihat pintu utama rumah tidak berkunci segera naik ke tingkat atas rumah yang menempatkan bilik tidur utama.

"Apabila lelaki berkenaan mendapati pintu bilik itu berkunci dan penghuni yang berada di dalam enggan membuka pintu, dia segera memaklumkan kejadian kepada polis," katanya kepada pemberita di sini, Isnin.

Azman berkata polis terpaksa memecah masuk bilik itu sejurus tiba di lokasi kejadian dan mendapati kanak-kanak itu sedang ditindih kesemua suspek.

Azman berkata hasil siasatan awal, suspek yang berusia antara 16 tahun hingga 67 tahun sedang melakukan upacara pemujaan dan jampi atas sebab yang tidak diketahui.

"Polis yakin kanak-kanak itu baharu sahaja mati berdasarkan keadaan mayatnya yang masih panas dan sebab kematiannya dipercayai berpunca daripada sesak nafas," katanya.

Katanya suspek yang terdiri daripada ibu, bapa, nenek, bapa saudara, ibu saudara, dua sepupu beserta pembantu rumah terbabit ditahan reman selama lima hari bermula hari ini di IPD SPT bagi membantu siasatan.

Beliau berkata mayat kanak-kanak itu dihantar ke Jabatan Forensik Hospital Seberang Jaya dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman mati mandatori, jika sabit kesalahan. -BERNAMA

p/s  : Memang bodoh.. kesian baby tuh.. 

Sumber : Here

Serius : Apabila Ahli Politik Mempersenda Kekalahan Chong Wei (Gambar)

Posted: 05 Aug 2012 08:10 PM PDT

Ish... tak perlu la nak politikkan sukan.. Apa la.. Memalukan btol..

Sumber : Denaihati

OMG : [Video] Bedah Guna Tangan Dan Tidak Meninggalkan Parut

Posted: 05 Aug 2012 08:02 PM PDT


Jom tengok pembedahan yang hanya menggunakan tangan tanpa bantuan alat-alat lain. Apa yang ajaib, lepas pembedahan, satu kesan parut pun takde. Tak pasti la video ni btol atau fake. Susah btol nak percaya.. Korang judge la sendiri.. Layan..


p/s : Yang kene bedah tu siap boleh gelak-gelak lagi.. tak sakit katenye.. Hoho..

Sumber : Here

Cool : Beg Tangan Yang Sangat Brutal Untuk Wanita (5 Gambar)

Posted: 05 Aug 2012 07:46 PM PDT

Beg tangan kulit berbentuk tengkorak ini telah dihasilkan oleh oleh Griffin Leather. Malangnya handbag custom made ini hanya satu bijik sahaja dibuat dan telahpun dijual. Memang brutal!!


Sumber : Here

Serius : Lelaki Dakwa Ternampak Hantu Dalam Pesawat AirAsia (Gambar)

Posted: 05 Aug 2012 07:32 PM PDT


MIRI - Lelaki yang terjun dari pesawat AirAsia malam Jumaat lalu mendakwa dia terlihat kelibat bayangan 'hantu' dalam pesawat tersebut sebelum nekad meninggalkan teman wanitanya dan terjun ke atas landasan Lapangan Terbang Miri di sini.

Lelaki tersebut yang dikenali sebagai Chong, 24, mendakwa, kehadiran bayangan 'hantu' yang mengganggunya itu menyebabkan dia ketakutan dan mengambil keputusan bertindak keluar dari pesawat berkenaan.

Menurut lelaki itu, tanpa mempedulikan keselamatan dirinya, dia terus membuka pintu kecemasan disebabkan permintaannya untuk turun daripada penerbangan itu tidak dibenarkan oleh anak kapal bertugas.

"Semasa pesawat bersedia untuk berlepas, tiba-tiba saya ternampak kelibat makhluk aneh seakan-akan hantu hadir mengambil tempat penumpang.

"Disebabkan bimbang sesuatu tidak diingini berlaku semasa penerbangan memandangkan permintaan saya tidak dipedulikan pramugari bertugas, saya tiada pilihan lain melainkan terjun dari pesawat," katanya ketika ditemui di Hospital Miri di sini semalam.

Menceritakan lebih lanjut, Chong yang merupakan seorang staf AirAsia memberitahu, ketika mula memasuki pesawat, keadaan adalah tenang sebelum dia mengambil tempat duduk bersama teman wanitanya.

Bagaimanapun, ketika sedang melalui lorong untuk mencari tempat duduknya, tiba-tiba dia berasa sesuatu yang tidak menyenangkan lalu menoleh ke belakang pesawat sebelum melihat suatu kelibat hitam yang menakutkan di situ.

p/s : Pergh.. bahaya btol.. sanggup terjun time take off.. nasib tak sempat terbang lagi.. 

Sumber : Here

Lawak : Eh, Macam Pernah Nampak, Lokman!! (Komik)

Posted: 05 Aug 2012 07:26 PM PDT

Jom layan komik dulu pagi-pagi nih.. hehe..


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment