Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Saturday, February 11, 2012

Aku Stress Giler


OMG : Gadis Asia Tenggara Dengan Saiz Payudara Yang Memeranjatkan (7 Gambar NSFW)

Posted: 11 Feb 2012 08:09 AM PST

Gadis Asia Tenggara Dengan Saiz Payudara Yang Memeranjatkan.
Menurut sumber ini adalah semulajadi dan ianya telah membuat ramai di luar negara tidak mempercayainya. Ada yang menyatakan semua ini hanya kerana mereka jeles dengan kebesaran saiz payudaranya. 

 via : tuku

WTF : Tiga Lelaki Digari Seperti Anjing Untuk Hormati Hak Wanita di Wuhan (4 Gambar)

Posted: 11 Feb 2012 08:00 AM PST

Pada 8th Februari yang lepas sekitar Jalan Guanggu di Wuhan, kelihatan seorang wanita membawa tiga orang lelaki yang digari seperti anjing merangkak di atas jalan.Seorang daripada mereka merangkak dan kemudian menjilat kasut wanita lain. Menurut wanita tersebut, semua ini dilakukan hanya untuk menegakkan isu keadilan ke atas wanita. 

 via : chinasmack

Cool : Viceroy Bali Hotel, Lokasi Paling Sesuai Untuk Bulan Madu Anda (12 Gambar)

Posted: 11 Feb 2012 07:57 AM PST

Hotel ini terletak di Kepulauan Bali, Indonesia sekitar Sungai Petana yang begitu menawan. Dengan harga dari $500 ke $1,500, setiap pengunjung mampu menikmati pelbagai permandangan yang menarik, merasai kolam renang infiniti, gim, tub panas dan juga helikopter sekiranya anda tidak ingin memandu ke hotel ini. 

 via: bali

WTF : Mari Melihat Sekitar Sebuah IPTA Paling Kotor di China (8 Gambar)

Posted: 11 Feb 2012 07:47 AM PST

Mari Melihat Sekitar Sebuah IPTA Paling Kotor di China.
Macam mana mahasiswa/i sini dapat hidup dengan persekitaran macam ini? Dapatkah mereka tidur dan belajar dengan sampah yang berbau ini? 


 via : bbs

Cool : Mari Lihat 'Pakej Melamar Pasangan' Pizza Hut Bernilai RM33,000 (6 Gambar)

Posted: 11 Feb 2012 07:45 AM PST

Mari Lihat 'Pakej Melamar Pasangan' Pizza Hut Bernilai RM33,000
Pakej ini dari Pizza Hut menggunakan konsep merah yang melambangkan Pizza Hut. Korang rasa pakej ini berbaloi kah dengan benda-benda di bawah ini?

Pakej ini merangkumi : 
Cincin
Servis Fotografi
Servis Limo
Pizza
Bunga Merah
Bunga Api Merah


OMG : Apa Dah Jadi Dengan Pelakon 'Home Alone' Yang Comel Dulu? (12 Gambar)

Posted: 11 Feb 2012 07:45 AM PST

Apa Dah Jadi Dengan Pelakon 'Home Alone' Yang Comel Dulu?
Cuba tengok perubahan pada Macaulay Culkin, pelakon comel dalam filem Home Alone.

 via : http://izismile.com

Panas : [Video] Rakaman Awal Bagaimana Pergaduhan di KFC Tercetus

Posted: 11 Feb 2012 05:43 AM PST


Berikut ialah video yang dimuatnaik di Youtube oleh Reenababyful yang menunjukkan bagaimana pergaduhan itu tercetus. Dibawah ini adalah laporan oleh wartawan MyNewsHub, Naimah Shaari. 

Isu pergaduhan di restoran makanan segera, KFC di i-City, Shah Alam yang melibatkan pekerja-pekerja restoran itu dan seorang pemuda Cina, Danny Ng baru-baru ini benar-benar mengejutkan ramai pihak.

Setelah insiden itu terjadi, ramai pihak menunding jari antara satu sama lain dan perdebatannya hangat dibincangkan terutama dalam internet.

Ramai yang telah memberikan reaksi berikutan rakaman itu dan menyatakan punca pergaduhan terjadi kerana Ng telah mengeluarkan kata-kata kasar dan biadap terhadap pekerja-pekerja KFC terbabit.

Seorang wanita yang merakamkan insiden di cawangan restoran makanan segera itu berkata, beliau mendengar pertelingkahan yang kuat di antara seorang pelanggan dan kakitangan KFC.

Wanita itu, yang mahu dikenali sebagai Jess, pada sidang media, Sabtu, memberitahu bahawa dia mendengar pelanggan memberitahu kakitangan outlet yang mereka sepatutnya memaklumkan kepada pelanggan jika cawangan tersebut telah kehabisan ayam.

Jess berkata, salah satu kakitangan bertindak balas dengan memberitahu pelanggan supaya tidak bersikap kurang ajar. Sejurus kemudian, pergaduhan telah berlaku di antara pelanggan dan kakitangan cawangan.

Jess, yang berada di KFC cawangan i-City dari pukul 9.30 hingga 11.00 malam pada hari Isnin berkata restoran itu penuh sesak dengan pelanggan.

Pun begitu, terdapat satu lagi rakaman video yang sempat dirakam dan dimuat naik oleh seorang pemegang akaun Youtube lain, reenababyful yang merakamkan sebelum kejadian kecoh itu terjadi.


Memang jelas di dalam rakam tersebut Ng telah meninggikan suara dan memarahi pekerja-pekerja KFC tersebut. Namun, kejadian itu berlarutan apabila Ng semakin 'rancak' memarahi pekerja-pekerja KFC di  situ yang mendorong kepada pergaduhan antara mereka.

Bagaimanapun, Ng dalam kenyataannya bersama ADUN DAP Segambut, Lim Lip Eng, menafikan dirinya bertindak melampau sehingga mencetus insiden hangat tersebut. Dalam perkembangan berkaitan, polis akan mengambil tindakan ke atas media yang didapati menimbulkan isu perkauman dalam laporan mereka berhubung insiden pergaduhan yang didakwa berlaku di sebuah restoran di Shah Alam, Isnin lalu.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Zahedi Ayob berkata, polis juga akan mengambil tindakan ke atas penulis komen yang menimbulkan isu perkauman di Youtube, ekoran penerbitan rakaman insiden berkenaan di laman itu.

Menurutnya lagi, polis setakat ini hanya mengambil tindakan ke atas insiden pergaduhan di Kentucky Fried Chicken i-City itu mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan.

"Kita hanya ambil tindakan di atas pergaduhan itu. Lepas itu (rakaman) pergaduhan ini diletak dalam Youtube, komen yang timbulkan isu perkauman itu kita akan ambil tindakan lain.

"Kalau yang itu (isu perkauman) jadi kes lain. Kalau suratkhabar yang timbulkan perkauman (berhubung insiden itu), kita akan ambil tindakan ke atas suratkhabar," katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini – Oleh NAIMAH SHAARI

**UPDATED **

Temubual Bersama Perakam Video Pertama.


p/s : Sila berhati-hati ketika komen. Jangan menimbulkan isu perkauman. Negara kita sudah aman damai. Jangan kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. 

Sumber : MyNewsHub







Cool : Telefon Bimbit Untuk Peminat Mercedes (8 Gambar)

Posted: 11 Feb 2012 04:35 AM PST

Telefon bimbit ini khas untuk peminat kereta Mercedes. Ia seakan-akan model kereta Mercedes versi mainan. Tetapi sebenarnya ia adalah sebuah telefon bimbit. Harganya tak mahal sangat kot. Sebab bukan keluaran Mercedes pun ni. Aku rasa la.. Layan je la gambar-gambar kat bawah nih..


Sumber : Here


Cool : Kereta "Pac Man" Di South Georgia (5 Gambar)

Posted: 11 Feb 2012 03:30 AM PST


Siapa yang tak kenal dengan Pac Man? Pac Man merupakan satu permainan video yang mula populat pada tahun 1980-an. Seorang peminat tegar game Pac Man telah menghias kereta miliknya menjadi sebuah kereta bertemakan Pac Man. Lelaki yang identitinya masih belum dikenali itu telah mengecat kereta itu dengan warna kuning merah dan disisinya tertulis Mr Pac Man. 



Sumber : Here




OMG : Kondom Jenama Louis Vuitton Berharga RM200 Sekeping (3 Gambar)

Posted: 11 Feb 2012 12:16 AM PST


Kondom LV? Biar betik.. Memang betul ni. Logik la kalau harga dia mahal sebab jenama LV ni memang mahal gila. Tapi, kondom ni bukan dikeluarkan oleh LV pun.. Jom baca laporan Syahril Kadir ni.


Louis Vuitton merupakan jenama pakaian dan aksesori mewah yang menjadi kegilaan ramai terutama golongan kaya dan terkemuka. Antara barangannya yang terkenal adalah beg kulitnya.

Baru-baru ini seorang arkitek dari Georgia, Irakli Kiziria telah mereka bentuk kondom yang menggunakan jenama mewah itu. Ia dijual dengan harga kira-kira RM200 sekeping.
Seluruh lapisan kondom berwarna cokelat itu mempunyai logo LV, ia juga dibungkus dengan plastik jenama yang sama.


Tetapi pada mereka yang mempunyai keinginan untuk mendapatkan kondom itu, maaf, ia tidak dijual di mana-mana butik LV. Malah, sebenarnya, ia tiada kaitan pun dengan syarikat tersebut. 

Cuma Kiziria mencipta kondom jenama itu semata-mata untuk mendapatkan dana bagi disalurkan kepada Yayasan Penyelidikan AIDS (amfAR). Difahamkan, sejak berada di pasaran, permintaan terhadap kondom mewah ini melonjak tinggi.

p/s : Apa yang best sangat? Dah la kondom ni pakai buang. Macam-macam... 

Sumber : Here



Info : 17 Perkara Mengenai Kucing Yang Anda Patut tahu

Posted: 11 Feb 2012 12:05 AM PST


Jom kita baca fakta mengenai kucing di rumah anda. Mungkin ada di antara korang yang masih belum tahu pasal kucing ni.








Sumber : IS




Serius : [Video] Kenapa Nak Takut Ke KFC? KFC Tak Pukul Orang Langsung

Posted: 10 Feb 2012 10:59 PM PST

Kenapa Nak Takut Ke KFC? KFC Tak Pukul Orang Langsung
Kalau satu bangsa hormat bangsa lain, semua ini tak akan berlaku. Takkan ayam yang mulakan pergaduhan? Memang tak logik. Ini semua kerana keegoan manusia yang tak nak mengalah.


Serius : [Video] Apabila Gadis Jamaica Memberitahu Arah Ke Rumahnya

Posted: 10 Feb 2012 10:50 PM PST

Apabila Gadis Jamaica Memberitahu Arah Ke Rumahnya
Anda faham google map baru ini?



{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment