Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Tuesday, May 8, 2012

Aku Stress Giler


Kreatif : Alat Untuk Memegang Botol Susu Anak (2 Gambar)

Posted: 08 May 2012 06:14 AM PDT


Macam ni pun ade ke? Ni nama dia kreatif tapi pemalas. Takkan la botol susu anak sendiri pun takleh pegang. Boleh tersedak baby tu. Bahaya kot..Sila jangan tiru yer..Kalau nak letih sgt nak pegang boleh la guna ni. Tapi make sure under supervision la.


Sumber : Here


Panas : David Teo Hina & Sindir Arwah Bob Kuman? (3 Gambar)

Posted: 08 May 2012 05:49 AM PDT


Kenyataan menghina Bob Kuman oleh David Teo di Twitter ini telah tersebar di blog-blog tempatan. Saiful Apek turut terasa dengan perbuatan David Teo ini dan telah memerli dan menyindir David Teo di Twitter beliau.


Saiful Apek ni memang berkawan baik dengan Bob Kuman.. Sebab tu la dia terasa bila arwah kawan baik dia kena hina sampai macamtu sekali. Memang tak patut... 


Mungkin Saiful Apek sedih atas pemergian arwah rakan karibnya, arwah Bob Kuman dan David Teo sebagai majikan atau boss arwah Bob Kuman tidak mempedulikan semasa arwah sakit dan memerlukan pertolongan tetapi dikecam dan dihina oleh David Teo.

Diharap David Teo akan menjelaskan perkara ini sebelum isu David Teo hina & kecam arwah Bob Kuman nie semakin panjang tak pasal-pasal filem David Teo kena gam dan panggung wayang kosong akibat dari peminat atau penonton yang bengang terhadap tindakan David Teo ini.

Sumber : Here


Cun : Mari Lihat Betapa Cantiknya Tunang Lionel Messi

Posted: 08 May 2012 03:59 AM PDT

Mari Lihat Betapa Cantiknya Awek Lionel Messi, namanya adalah Antonella Roccuzzo dari Argentina. Antonella dilahirkan di Rosario dan merupakan gadis yang diminati Messi sejak dari bangku sekolah dan juga merupakan saudara kepada kawan karib Messi 'Lucas Scaglia'. Tetapi segalanya bertambah serius pada Krismas 2009. Mereka telah bertunang pada tahun lepas dan bakal berkahwin tak lama lagi. Yang pastinya Antonella bukan seorang model atau artis terkenal seperti yang diminati oleh ramai pemain bola sepak.


WTF : [Video] Tackle Paling Ganas Dalam Sejarah Bola Sepak? Sepakan Maut!

Posted: 08 May 2012 03:29 AM PDT

Tackle Paling Ganas Dalam Sejarah Bola Sepak? Sepakan Maut!
Pemain Didier Zokora menyepak pemain pihak lawan yang admin rasa patut dilayankan kad merah. Tetapi dia hanya mendapat kad kuning.


OMG : Misteri Bitterroot Footage Tersebar Di Internet (7 Gambar)

Posted: 08 May 2012 01:48 AM PDT


Misteri Bitterroot Footage ni menjadi viral di internet sejak dua tiga hari lepas. Bagi yang belum pernah baca pasal ni, ni aku nak share gambar n info. 

Seorang budak University of New York telah membeli sebuah box kayu yang berkunci. Dia bawak balik dan buka secara manual guna screw driver. Apa yang dia jumpe dalam box tu amat mengejutkan. Terdapat gmbar yang agak disturbing dengan tertera perkataan "bitterroot" di belakangnya.



p/s : Mungkin ini hanya propaganda? Ada orang kata ni hanya promosi untuk upcoming filem.. Tapi entahla.. Layan je la gambar-gambar tu.. 

Sumber : Here 

 


Cool : Taman Permainan Orang Dewasa Semakin Terkenal Di UK (5 Gambar)

Posted: 07 May 2012 07:18 PM PDT

Taman Permainan Orang Dewasa Semakin Terkenal Di UK.
Ini juga dipanggil 'Outdoor Gyms' yang mulai diperkenalkan pada tahun 2007 dan kini ianya semakin berleluasa di seluruh UK. Taman permainan ini menggunakan konsep gim dan taman permainan kanak-kanak serta sesuai hanya untuk orang dewasa.

Serius : Lelaki Overweight Dengan Teman Wanita Yang Comel Di Taiwan (12 Gambar)

Posted: 07 May 2012 07:08 PM PDT

Lelaki Overweight Dengan Teman Wanita Yang Comel Di Taiwan.
Lelaki ini cuba tunjukkan pada semua orang yang rasa diri mereka besar atau genuk serta tidak mampu mencari teman hidup yang cantik, yang semua adalah tidak benar. Walaupun dirinya besar dan tidak begitu kaya, dia tetap boleh mendapat awek yang comel. Mari lihat kehidupan pasangan ini. 

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment