Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Friday, June 8, 2012

Aku Stress Giler


WTF : Pembunuhan Buaya Secara Besar-Besaran Di China (3 Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 08:03 AM PDT

Pembunuhan Buaya Secara Besar-Besaran Di China.
Seperti yang kita tahu, memang orang China makan apa sahaja termasuk buaya. Ini adalah gambar pembunuhan buaya besar-besaran yang besar kemungkinan dijual sebagai makanan ke restoran.




WTF : Gadis Didera Sebulan Sehingga Parah Oleh Teman Lelaki Cemburu Di China (6 Gambar NSFW)

Posted: 08 Jun 2012 07:43 AM PDT

Gadis Didera Sebulan Sehingga Parah Oleh Teman Lelaki Cemburu Di China.
Begini ceritanya...
Menurut tt.mop, seorang gadis yang bernama Xiao Ping (alias) telah dikurung di dalam sebuah flat oleh teman lelakinya yang berusia 29 tahun untuk lebih dari sebulan. Gadis ini didapati didera sehingga terdapat kesan hirisan pisau, lebam teruk sera luka pada dagu, kaki, tangan serta belakang. Xiao Ping juga didapati tulang betis patah. Xiao Ping sebenarnya lahir di Hubei tetapi dia telah pergi ke Quanzhou untuk bekerja sebagai waitress setahun yang lalu. Dia telah bertemu dengan lelaki ini semasa tengah bekerja selepas diperkenalkan oleh rakannya. Selain daripada kerja di situ, Xiao Ping juga dikatakan bekerja di sebuah kelab malam. Jadi segalanya bermula dari situ apabila teman lelakinya tahu yang dia juga bekerja di kelab malam. Teman lelaki ini terus mensyaki yang Xiao Ping curang dengan dia setiap kali ada orang menelefonnya. Disebabkan terlampau cemburu dan tak tahan dengan kehidupan Xiao Ping, dia mengurung Xiao Ping dalam rumah untuk menderanya menggunakan tali pinggang, kayu serta ashtray. Dia juga menggunakan pisau serta beberapa senjata tajam untuk mencederakannnya. Selepas itu, Xiao Ping akan dipaksa mandi dalam tub air panas. Kemudian, teman lelaki ini memaksa Xiao Ping memberi nombor akaun dan password. Teman lelaki ini berjaya mengeluarkan semua duit Xiao Ping tetapi selepas itu dia tetap menderanya. Akhirnya Xiao Ping berjaya melepaskan diri semasa lelaki tersebut keluar bermain kad dengan rakannya. Xiao Ping berjaya menghubungi rakannya di kawasan tersebut yang kemudian membawanya ke balai polis. Polis terkejut melihat kecederaan pada tubuh Xiao Ping. Polis berjaya menahan lelaki tersebut di flat tersebut. Kalau anda polis, mungkin anda juga terkejut selepas tengok gambar di bawah ini.

p/s: admin pernah ada kawan yang kena dera tetapi tetap tak nak tinggalkan dia. WTF kalau dah macam tu, bagus tinggalkan je. Ramai lagi lelaki yang lebih elok di dunia ini. C'mon dunia ini ada 7,000,000,000 homosapiens.



Lawak : Gelagat Penyokong Harimau Malaya Dalam Twitter (2 Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 07:16 AM PDT

Gelagat Penyokong Harimau Malaya Dalam Twitter.
Admin memang rasa pengadil ini terlampau berat sebelah eh..
Wat say you? anyway Malaysia tetap di hati...




Cool : Nombor Plat Kereta Sultan Kelantan (4 Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 07:15 AM PDT

Sekali pandang tak ada apa pun yang pelik dan 'special' gambar di atas ini. Gambar ini ialah Kenderaan rasmi KDYMM Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V. Yang menarik nya ialah 'plate number' kereta tersebut. Plate tersebut ditulis dalam bentuk huruf jawi.

Satu satu nya negeri yang masih cuba mendaulatkan tulisan jawi hanya lah Kelantan.





p/s : Sebenarnya Sultan tak payah pakai no plat pun xper.. sapa nak marah kan..Yang macam ni lagi style.. Idup Klate!!

Sumber : Here


WTF : Best Sangat Ke Buat Macam Tu Di Dalam Tren? (2 Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 07:02 AM PDT

Best Sangat Ke Buat Macam Tu Di Dalam Tren?
Dia tu bukan tiang, tak perlulah nak pegang ye..


via : stomp.com.sg

Kantoi : [Video] Lelaki Curi iPhone Pekerja Di Shopping Mall Singapura

Posted: 08 Jun 2012 06:47 AM PDT

Lelaki Curi iPhone Pekerja Di Shopping Mall Singapura.
Seorang lelaki yang berpakaian kemas dirakam mencuri iPhone seorang pekerja di City Plaza, Paya Lebar. Pekerja ini dikatakan bergerak ke belakang kedai untuk membuat sedikit kerja sebelum dia sedar yang telefonnya hilang. Dia sedar kehilangan telefon selepas bosnya yang telefon ke kedai tersebut menanya kenapa telefon dia tutup. Nasib baik CCTV merakam segala insiden ini.


Cool : Koleksi Iklan Akhbar Bagi Produk Pada Zaman 1970-80an (10 Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 06:16 AM PDT

Koleksi Iklan Akhbar Bagi Produk Pada Zaman 1970-80an.
Mesti ada yang pernah nampak produk-produk ini.
Kalau anda ada lagi gambar sebegini boleh emailkan kepada kami @ akustress3@gmail.com




via : carigold.com

Retro : Microsoft Windows Edisi Pertama Tahun 1985 (Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 04:30 AM PDT

Ini ialah screenshot Microsoft Wimdows versi pertama pada tahun 1985. Memang awesome.. Hehe.. Memang canggih gler la time tu..


Sumber : Here

OMG : Kasut Nike Rekaan Kanye West, "Air Yeezy 2" Berharga USD 90,000

Posted: 08 Jun 2012 04:01 AM PDT


Kasut Nike Rekaan Kanye West, Air Yeezy 2 telah mencecah harga USD 90,000 di ebay untuk pre order. Harga itu telah naik melambung dari harga retail sebenar yang hanya bernilai $245. Terdapat segelintir peminat telah sanggup membayar lebih dari harga sepatutnya demi mendapatkan kasut idaman mereka ini. Pergh...

Design Nike Air Yeezy 2





Artis : Nasha Aziz Jadi Cover Girl Majalah ENF (4 Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 03:39 AM PDT

Nasha aziz jadi cover majalah terbaru enf. Lama gila kita tak dengar sebarang khabar berita dari kak Nasha. Last kita tengok dia ialah di tv dalam drama supermak yang mana dia memegang watak utama untuk drama tu. Siapa ingat lagi? Tapi selepas drama tu dia pun terus menyepi. Sekarang, tahu-tahu je nasha tampil sebagai cover untuk majalah enf terbaru. 



p/s : umur dh 41 tahun tetap maintain cun.. dulu minat gak kat Nasha ni dalam crite Laila Isabella.. hehe..

Sumber : Here

OMG : Lelaki Jadikan Kapal Terbang Lama Sebagai Rumah (8 Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 02:39 AM PDT

Jom tengok sebuah pesawat lama jenis 727 200 yang dijadikan rumah. Pesawat yang dijadikan rumah ini sebenarnya milik seorang lelaki bernama Bruce Campbell dan ianya terletak dalam sebuah hutan di Oregon.









p/s : Macam tak selesa je.. 

Sumber : Here




Lawak : Reaksi #Lucu Pemain Tenis Roland Garros 2012 di Perancis (15 Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 12:17 AM PDT

Reaksi #Lucu Pemain Tenis Roland Garros 2012 di Perancis.
Kadang-kadang kita tak perasan yang reaksi kita ditangkap orang seperti rupa pemain tenis ini. 

Genius : Nak Prank Awek Anda Dengan "Cincin" Ini? (5 Gambar)

Posted: 08 Jun 2012 12:08 AM PDT

Nak Prank Awek Anda Dengan "Cincin" Ini?
Will you marry me? Eh, Ini bukan cincin perkahwinan tetapi....

OMG : Anda Suka Ekstrem? Mari Jadi Pekerja Penghawa Dingin (12 Gambar)

Posted: 07 Jun 2012 11:58 PM PDT

Anda Suka Ekstrem? Mari Jadi Pekerja Penghawa Dingin. 
Di Malaysia, setakat ini admin belum nampak lagi tetapi di negara lain memang banyak. Antara kerja yang agak esktrem adalah pekerja penghawa dingin. Kenapa? Tengok gambar di bawah ini.

WTF : Doktor #Gatal Dirakam Cabul Pesakit Di Itali (5 Gambar/1 Video)

Posted: 07 Jun 2012 11:45 PM PDT

Doktor #Gatal Dirakam Cabul Pesakit Di Itali.
Selepas beberapa aduan daripada pesakit, seorang krew TV telah membuat penyiasatan mengenai seorang doktor di Itali yang dikatakan mencabul pesakit wanitanya. 
Video yang dirakam ini menunjukkan doktor ini menyuruh pesakit lantar di atas katil pemeriksaan. Dia kemudian mencium serta melakukan beberapa perkara yang kurang sesuai. Dia juga kedengaran berbisik dengan pesakit tersebut dengan 'I kiss with the right mouth' and  'stay still… I won't make you pregnant this way' while touching the woman's body.
Walaupun beberapa kali pesakit tersebut menolaknya, dia tetap kembali dan mencium pesakit tersebut lagi. 

 Video :



Kemudian apabila krew TV tersebut menanyakan doktor tersebut mengenai perkara tersebut dan menunjukkan bukti, dia terus menyerang krew tersebut serta seorang pemberita. 



Serius : Akhirnya Dia Mendapat Lesen Memandu Pada Usia.... (3 Gambar)

Posted: 07 Jun 2012 09:59 PM PDT

Akhirnya Dia Mendapat Lesen Memandu Pada Usia....
Seorang datuk akhirnya berjaya mendapat lesen memandunya dan kini dia boleh membawa kereta Ford barunya ke mana saja. Tetapi apa yang pelik adalah lesen memandunya yang menyatakan usianya adalah......


Serius : Tang Shuquan, Pemegang Rekod Dunia "Membuat Muka Paling Berpintal" (5 Gambar)

Posted: 07 Jun 2012 09:49 PM PDT

Tang Shuquan, Pemegang Rekod Dunia "Membuat Muka Paling Berpintal Dunia".
Tang Shuquan ini adalah pemegang rekod untuk Guinness World Record untuk 'making the most twisted face'. Baru-baru ini dia telah mencabar sesiapa di dunia ini yang mampu mengalahkannya dan ganjaran sebanyak $10,250 menanti mereka. Dia dikatakan berlatih selama tujuh tahun untuk menghasilkan muka sebegitu baru dia tunjukkan pada dunia 10 tahun yang lepas pada usia 33 tahun.
p/s: ada orang dapat lawan Tang ke?

Cool : Keadaan Sebenar Dalam MAS Airbus A380 Paling Mewah Dunia (10 Gambar)

Posted: 07 Jun 2012 09:34 PM PDT

Keadaan Sebenar Dalam MAS Airbus A380 Paling Mewah Dunia.
Akhirnya selepas 10 tahun kapal terbang paling mewah yang ditempah MAS iaitu Airbus A380 telah selamat mendarat di negara kita selepas 10 tahun. Kapal Terbang ini bakal diterbangkan ke London buat kali pertama pada Julai depan. Jadi bagi yang mungkin tak ada peluang untuk melihat dalam kapal terbang paling mewah dunia ini. mari lihat gambar keadaan dalam Airbus A380 ini.
p/s: Menurut sumber. Kemudahan di dalamnya meliputi lapan tempat duduk kelas pertama, 350 tempat duduk kelas ekonomi di bahagian dek utama, 66 tempat duduk kelas bisnes dan 70 tempat duduk kelas ekonomi di bahagian dek atas.

Horror : [18SG] Kemalangan Ngeri Di Arab Saudi

Posted: 07 Jun 2012 09:21 PM PDT


Kemalangan yang berlaku di Arab Saudi. Sebuah kereta Camry yang dibawa dengan kelajuan lebih 200km/h ketika itu tiba2 'drift' sebelum berpusing berkali-kali menyebabkan 4 orang yang berada di dalamnya meninggal di tempat kejadian. Al-fatihah..


p/s : ish3.. memang teruk accident nih.. 

Sumber : Here


Serius : Koleksi Haiwan "Psikik" Yang Menjadi Pertaruhan EURO 2012 (10 Gambar)

Posted: 07 Jun 2012 08:51 PM PDT

Selepas Paul The Octopus menjadi terkenal dua tahun lepas di World Cup Afrika Selatan. Kini muncul pula beberapa hari 'psikik' yang dikatakan akan menentukan kemenangan sesebuah pasukan EURO 2012 walaupun sebelum perlawanan bermula. Mari lihat koleksi haiwan "psikik" ini yang menjadi pertaruhan orang ramai.

1. Di Rusia, seekor 'reindeer' yang bernama Kharuk telah memilih pasukan Rusia untuk memasuki peringkat separuh akhir. Selain itu, juga dari Rusia, seekor llama yang terkenal bernama Nicholas telah memilih England untuk memenangi EURO 2012.


Gambar Kharuk

2. Di Krakow, Poland, seekor gajah yang bernama Citta telah memilih Poland untuk memenangi perlawanan pertama malam ini. Citta diberi tiga pilihan buah bagi menentukan pilihannya. Citta memilih buah yang ditempatkan untuk Poland. Selain itu, Citta juga dikatakan telah mulai tugas 'psikik' semasa Final Champion League dan memilih Chelsea untuk menjadi juara.

Gambar Citta


3. Seekor lagi gajah dari Hodenhagem, Jerman bernama Nelly telah memilih Jerman untuk mengalahkan Portugis dengan menyepak masuk bola ke dalam gol.

Gambar Nelly


4. Di Kharkiv, Ukraine, seekor ferret yang bernama Fred akan membuat pilihannya setiap hari secara langsung di televisyen Kharkiv untuk menentukan pemenang. Caranya adalah memilih makanan.

Gambar Fred

5. Di Kiev, seekor khinzir, Funtik juga akan muncul di dalam televisyen tempatan untuk membuat pilihannya. Caranya admin pun tak pasti.


Gambar Funtik

Banyak lagi haiwan lain yang admin tak mampu nak ceritakan seperti lembu dari Jerman bernama Yvonne dan juga seekor lagi Octopus dari Jerman yang dikatakan mungkin dinamakan Paul II.
p/s: korang rasa semua haiwan boleh dipercayai ke?

Serius : [Video] Ular Makan Seekor Lembu Dewasa Di Indonesia

Posted: 07 Jun 2012 08:15 PM PDT

Ular Makan Seekor Lembu Dewasa Di Indonesia.
Tiada binatang yang mustahil dimakan oleh ular..Ular mampu makan apa saja..



Lawak : [Video] Justin Bibir - Ubi Cilembu Parodi Justin Bieber - Baby #SorryJustinBieber

Posted: 07 Jun 2012 07:05 PM PDT

Justin Bibir - Ubi Cilembu Parodi Justin Bieber - Baby #SorryJustinBieber
Buat peminat Justin Bieber dan juga all the haters...this song is for you all...
Enjoy parodi yang best giler ni...



{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment