Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Friday, June 15, 2012

Aku Stress Giler


OMG : Perfume Lady Gaga Mempunyai Bau Seperti Sperma? (3 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 08:37 AM PDT


Siapa yang tak kenal dengan penyanyi ber-imej pelik, Lady Gaga ni kan..Kalau dah pelik tu, sampai nak cipta produk pun jadi yang pelik-pelik..Aku tak kisah sangat dengan idea penyanyi nak cipta produk perfume sendiri, tapi aroma perfume tu pun dah semacam ja..Agak-agak korang la, macam mana perfume bau sperma ni ekk? Apa pun, meh terjah cerita kat bawah ni dulu..


Mungkin ada sesetengah orang yang tertunggu-tunggu akan perfume terbaru Lady Gaga yang dikatakan mempunyai aroma sperma dan darah. Setelah aroma perfume yang aneh tersebut dibocorkan, baru-baru ini penyanyi yang terkenal dengan lagu 'You and I' itu mendedahkan botol perfume jenamanya. 

Penyanyi tersebut mem-posting botol perfume terbarunya di Twitter. Penyanyi 26 tahun itu terpaksa mendedahkan rekaan perfumenya, setelah majalah Flare membocorkan maklumat mengenai reka bentuk botol perfume bernama 'Fame' itu. 

"Looks like photos of my perfume are being leaked. Oh you fashion editors, I could just crinkle my hands at you!" tulis Lady Gaga di Twitter miliknya sambil mem-posting jenama perfumenya. 

Gaga berasa terkilan dengan sikap editor dari majalah tersebut yang telah membocorkan maklumat mengenai perfumenya itu. Perbuatan 'jahil' si wartawan tersebut telah membuat Gaga mengambil tindakan dengan  mendedahkan produk perfumenya ke seluruh dunia melalui Twitter. 

Kemasan botol perfume yang telah lama di tunggu-tunggu itu di dominasi dengan warna ungu dan emas. Warna emas terdapat pada penutup botolnya yang berbentuk seperti prisma. 

Gaga juga telah mendedahkan beberapa perkara tentang perfumenya. Penyanyi yang mendapat jolokan 'Mother Monster' oleh para peminatnya itu menjelaskan bahawa perfume pertamanya itu khusus untuk golongan wanita. 

"My perfume was designed for women, but a lot of my gay friends wear it," tulis Gaga lagi. 

Walaupun Gaga menyebut perfumenya beraroma seperti sperma dan darah, sebenarnya perfume tersebut tidak diperbuat dengan bahan-bahan yang menjijikkan itu. 

Jika dilihat dari kandungan yang ada di belakang kotak botol perfumenya, ia hanya diperbuat daripada bahan-bahan dengan nama yang cukup aneh seperti tears of belladonna, crushed heart of tiger orchidea with a black veil of incense, pulverized apricot dan the combinative essences of saffron and honey drops


p\s : Pakai one drop sudah..

Sumber : Here

Cute : Gadis Penyokong Tegar Yang #Cun Di EURO 2012 Part 2 (12 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 08:04 AM PDT

Gadis Penyokong Tegar Yang #Cun Di EURO 2012 Part 2.
Malam tengok England vs Sweden ye..


WTF : Tikus Bakar Kini Semakin Digemari Di Peru Sebagai Ganti Kepak Ayam (10 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 07:55 AM PDT

Tikus Bakar Kini Semakin Digemari Di Peru Sebagai Ganti Kepak Ayam.
Di negara Amerika Selatan seperti Peru, Bolivia dan Ecuador, tikus bakar atau panggang kini menjadi semakin digemari. Ini kerana tikus senang membiak serta dapat meningkatkan pendapatan seharian mereka. Kebanyakkan tikus panggang kini langsung tidak dibersihkan dalamnya tetapi hanya bulunya. Selain itu, kepak ayam terlalu mahal dan mereka langsung tak mampu untuk memberi kepak ayam untuk dijual .

WTF : Mat Rempit Dengan Aksi 'Superman' Dari Johor (5 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 07:34 AM PDT

Mat Rempit Dengan Aksi 'Superman' Dari Johor.
Mat Rempit ini dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Johor dengan aksi yang merbahaya. Bukan sahaja nyawa dia yang terancam tetapi juga orang lain.

 ]

Serius : Mari Berkenalan Dengan Haiwan Peliharaan Mereka, Enzo - Seekor Harimau (10 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 07:21 AM PDT

Mari Berkenalan Dengan Haiwan Peliharaan Mereka, Enzo - Seekor Harimau.
Seekor harimau iaitu Enzo telah menjadi haiwan perliharaan Michael Jamison dan Jackie Smit di Brakpan, South Africa. Enzo suka tidur di atas katil bersama mereka serta mencakar pada peralatan rumah.
Pasal makan manusia tu, admin tak pastilah.

 via : http://www.dailymail.co.uk

Serius : Para Emak-Emak Di Jepun Kelihatan #Over Dengan Fesyen Gyaru (2 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 07:04 AM PDT

Para Emak-Emak Di Jepun Kelihatan #Over Dengan Fesyen Gyaru.
Mereka ingin membuktikan yang selepas melahirkan anak mereka masih boleh berfesyen tetapi admin rasa segalanya terlampau over la. Mereka tak patut membuang duit untuk fesyen sebegini.



Cool : [Video] Mari Melawat Seluruh Asia Dalam Masa Seminit

Posted: 15 Jun 2012 06:50 AM PDT

Mari Melawat Seluruh Asia Dalam Masa Seminit.
Bagi yang belum tahu betapa uniknya negara-negara di Asia.



Cun : Hyomin (T-ara) Semasa Bersiar-siar Di Seoul (8 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 06:38 AM PDT

Hyomin (T-ara) Semasa Bersiar-siar Di Seoul.
Memang simple je fesyen dia ni...

Amazing : Playa de Gulpiyuri, Pantai Tanpa Laut Di Sepanyol (6 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 05:06 AM PDT

Playa de Gulpiyuri atau Gulpiyuri Beach ialah sebuah pantai yang terletak di Llanes, utara Sepanyol. Pantai ini terletak 100 meter dari laut. Air pantai tersebut mengalir dari gua di bawah tanah. Pantai ini merupakan pantai yang sangat unik kerana ianya berombak seperti pantai biasa tetapi ketiadaan laut. Pantai ini hanyalah sepanjang 40 meter dan menjadi tumpuan para pelancong kerana keunikan dan kecantiknya.







p/s : Teringin nak pegi kat sini.. amazing..

Sumber : Here

Cool : Poster Filem Lukisan Tangan Di Ghana (14 Gambar)

Posted: 14 Jun 2012 11:50 PM PDT

Jika sebelum ni dah ada post pasal poster filem lukisan tangan di India, kali ni aku nak share pulak benda yang sama tapi berlaku dkt Ghana. Diorang ni takde bajet nak buat poster filem macam kat tempat kite ni. Jadi, lukis sendiri je la.. Layan~







Sumber : Here

Serius : [Video] EURO 2012 Satu Temasya Yang Merbahaya ?

Posted: 14 Jun 2012 11:29 PM PDT

EURO 2012 Satu Temasya Yang Merbahaya ?
Selepas perlawanan permata antara Russia dan Czech sudah tercetus satu kekecohan di luar stadium EURO 2012. Kini selepas beberapa hari, memang dah banyak rusuhan berlaku di Poland dan Ukraine. Antaranya adalah mereka yang dari luar Poland dan Ukraine dibelasah oleh penyokong tuan rumah tanpa sebab. Polis juga tidak datang untuk membantu meraka. Apa dah jadi dengan RESPECT?



Serius : Lelaki Dipenjara Kerana Menyatakan "TuhanTak Wujud" Dalam FB Di Indonesia (3 Gambar)

Posted: 14 Jun 2012 11:13 PM PDT

Lelaki Dipenjara Kerana Menyatakan "TuhanTak Wujud" Dalam FB Di Indonesia.
Seorang lelaki dari Indonesia dipenjara untuk 30 bulan kerana menyatakan "Tuhan Tak wujud" dalam FB. Alexander Aan, berusia 30 tahun telah dipenjara semalam. Sebelum itu, dia telah dipukul oleh satu kumpulan yang sangat marah dengan ayat di dalam FB tersebut sebelum dibawa ke balai polis. Dia juga menyatakan kenapa dia menyatakan begitu kerana dia adalah atheist iaitu seseorang yang tidak mempunyai agama serta tidak mempunyai kewujudan Tuhan.Indonesia juga seperti negara kita yang menyatakan dalam perlembagaan yang semua rakyat mempunyai kebebasan beragama.
p/s: Rasanya Malaysia akan menurut ke arah itu suatu hari nanti. What say you?

Bodoh : Apabila Chris Brown Dan Drake Bergaduh Kerana Rihanna Di Kelab Malam (10 Gambar)

Posted: 14 Jun 2012 11:00 PM PDT

Apabila Chris Brown Dan Drake Bergaduh Kerana Rihanna Di Kelab Malam.
Drake Dan Chris Brown yang merupakan kawan baik  tiba-tiba bergaduh kerana satu botol champagne yang diberi oleh Drake kepada Brown. Disertakan dalam botol tersebut adalah satu nota yang menyatakan 'I'm f****** the love of your life, deal with it'.  Dalam nota ini, Drake merujuk kepada Rihanna. Chris Brown yang tak puas hati terus pergi mencari Drake di kelab tersebut. Drake yang tak tahan dimarahi oleh Chris Brown terus menumbuk Brown. Belum sempat Chris Brown ingin membalas, seorang lelaki telah memukulnya dengan botol. Setelah itu, kelab tersebut terus kecoh dan keadaannya adalah seperti bawah ini. Ramai orang yang tidak bernasib baik juga menjadi mangsa dan Big Fat, bodyguard Chris Brown juga cedera teruk. 




Chris Brown
 Big Fat
 

Gadis yang kurang bernasib baik

OMG : Apa Yang Beruang Ini Buat Kat Atas Tu? (2 Gambar)

Posted: 14 Jun 2012 09:27 PM PDT


Macam mana la beruang ni boleh sampai kat atas tu. Tu la..lain kali panjat tu jangan tinggi sangat..Kan dah tak boleh nak turun.. Kesian..


p/s : Gambar edit ke ek? Atau ade orang letak dia kat ctu? Hehe

Sumber : Here




{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment