Powered by Jasper Roberts - Blog

Popular Posts

Aku Stress Giler

Posted by Budak Nakal on Saturday, June 16, 2012

Aku Stress Giler


Seram : Gambar Sebenar Mayat Yang Telah Digali (11 Gambar)

Posted: 16 Jun 2012 06:20 AM PDT

Jom tengok rupa dan keadaan mayat yang digali kat bawah nih.. Seram kot.. Kalau lemah semangat, cepat2 close yer.. jangan gatai nak tengok lama2.. nnt mengigau.. 















p/s : Horror beb.. 

Sumber : Here

Pelik : [Video] Rumput Air Yang Aneh Di Portland, Oregon

Posted: 16 Jun 2012 04:39 AM PDT


Video ini menjadi viral di internet setelah di upload 5 hari yang lepas. Video ini menunjukkan seorang lelaki sedang memijak dan melompat di atas rumput aneh yang tumbuh di atas air. Tapi ada org mengatakan bahawa video ini fake. Korang pikir la sendiri..


Sumber : Here


OMG : [Video] Apabila Student MMU Melaka Meroyan

Posted: 15 Jun 2012 11:45 PM PDT


Video ini baru sahaja di upload ke Youtube semalam. Menurut description, kejadian ni berlaku dkt MMU Melaka dimana seorang pelajar meraung-raung di balkoni asrama. Kejadian ini dirakamkan dan masalah sebenar pelajar ini tidak diketahui. 


p/s : Masalah cinta kot.. ish3.. 

Sumber : here


WTF : Selipar Yang Dapat Jadi Seluar Dalam (4 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 11:18 PM PDT

ThingThong merupakan selipar yang mempunyai fungsi 2 dalam 1. Sebagai selipar dan juga seluar dalam. Ianya direka oleh Douglas Hamilton.

Mungkin inilah selipar idaman yang ditunggu-tunggu oleh mereka yang sukakan aktiviti renang tanpa dirancang. Ini kerana bila memakai selipar ini, secara automatiknya mereka membawa seluar dalam lebih. Beli sepasang selipar, percuma dua helai seluar dalam.

Errr.... Wtf?? .. 





p/s : Not sure whether this is genius or stupid.. 

Sumber : Here


Kreatif : Pelindung Vespa Yang Unik (3 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 09:12 PM PDT


Pelindung vespa yang direka oleh Marc Graells ini diberi nama Protect 486 Scooter Armor. Ia merupakan pelindung anti-kecurian yang dilengkapi dengan sistem penggera (alarm), disamping dapat melindungi vespa anda daripada dibasahi air hujan dan kepanasan sinaran matahari yang melampau. 
Rekaan ini telah di inspirasikan daripada mekanisme pelindung semulajadi oleh seekor binatang yang dikenali sebagai Armadillo. Ia juga memberi pelindungan seperti sebuah garaj mudah alih kepada vespa anda.
p/s : Memang kreatif! 
Sumber : here

WTF : Lacey Wildd, Membesarkan Payudara Bagi Membantu Anak Dia (10 Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 07:39 PM PDT

Lacey Wildd kini berusia 44 tahun merupakan seorang model terkenal. Tetapi selepas itu segalanya berubah. Dia telah menjalani 13 kali pembedahan plastk untuk membesarkan payudaranya. Baru-baru ini dia menyatakan yang dia akan menjalani satu kali lagi pembedahan dalam masa terdekat untuk membesarkan saiz dari L-cup kepada MMM-cup. Dengan itu, dia akan menjadi antara lima wanita di dunia yang mempunyai payudara terbesar.  Wildd menginginkan semua ini untuk menjadi lebih terkenal. Popularitinya akan membantu dia memperolehi lebih banyak duit bagi menghantar anaknya ke kolej.





Serius : Kerja Paling #WTF - "Pencuba" Kondom Di Thailand (Gambar)

Posted: 15 Jun 2012 06:01 PM PDT

Pekerja Memcuba Kondom Di Thailand.
Ada orang nak apply kah ni?




{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment